9 september 2010

Det skall böjas i tid...

.
.
Halloj!

Innan jag fick barn trodde jag nog att det var en klycha det där att småbarnsåren går så fort. Men jisses så sant det är!



Ok, fortfarande liiite för liten för läppglans, men vad då, barn gör som vuxna gör!



Solbrillsen på, läpparna fixade, upp på hojjen och iväg!
Med 6 (snart 7) kusiner tror jag att det finns en cykelstorlek per år de närmaste 12 åren!
Nog för att jag tycker att trehjulingen från mormor och morfar passar betydligt bättre ännu, men bilden var lite söt!
.
.
.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det, de tar efter oss vuxna. Min dotter envisas med att ha målade tånaglar,läppglans, gärna spray i håret så att luggen ligger på plats och helst parfym, om hon får bestämma. Låter som om hon vore 8-9 år, men hon är bara 3, frågan är vart det här skall sluta. ;)

Söt liten tjej ni har förresten!

HOUSE of ADELA sa...

Sååå söt hon är! Såklart man ska lägga på lite läppglans=) Med två killar hemma hade det varit roligt med en sån liten sötnos=)

Kram
Adela

Hem och Lycka sa...

Så sööt!

kram Mia

room of karma sa...

Koll på läget tidigt:) så söt!
kram CC

Related Posts with Thumbnails