8 september 2010

Tusen tack!

.
.
Tack alla söta bloggläsare!

Så kul att jag fick en liten hint om vilka ni är, och vad ni vill ha! Kan man förresten dra några slutsatser av det antalet kommentarer, i relation till antalet besökare? Knappast, men nå väl, nu var ju inte detta tänkt som en vetenskaplig studie direkt!




Tänkte bara visa er mitt kalasfynd! 50 pix betalade jag för den här härliga tunikan på H&M i Oslo! Man ser inte formen på tunikan så bra, men den är sned även i nederkant! Snyggt och avslappnat med tex svarta leggings eller ett par tighta jeans!


Visa för vem?


Ni vet när man handlat något, så vill man ju gärna prova det när man kommer hem, och helst visa det för sin käresta och förhoppningsvis få höra - Ååååh vad fiiiin du är i den! Vilket fynd! Nu var ju jag alldeles solokvist i lägenheten där i Oslo, vad göra? Jo, jag slängde upp kameran (som alltid är med) på TV:n, sedan posade jag där i min ensamhet och studerade bilderna för att se om det verkligen var fynd jag gjort! 

:-)

Kapprummet

När jag nu ändå har er uppmärksamhet tänkte jag visa mitt nästa projekt! Alla barns rum är nu, mer eller mindre färdiga, lite detaljer skall fixas i rummet med svart fondvägg annars är det klart och då går turen nu till kapprummet som stått tomt sedan i januari när vi köpte laptoppen. Den lilla vrån hade nämligen fungerat som ett litet kontor fram till dess.









Jag har gjort likadant här som jag gjort i vardagsrummet där uppe, plockat bort allt och har bara en vit bas att utgå ifrån! I ärlighetens namn har jag inte minsta lilla idé om hur det skall se ut...

Det blir att surfa runt bland favoritbloggarna för att söka inspiration! Tips och idéer mottages således med tacksamhet!


Massor med kramar till er!


.
.

6 kommentarer:

Anna-Malin sa...

hej där :)

fint fynd! jag fyndade också på H&M igår.

vilken ljus och härlig hall ni har!
kanske en större griffeltavla att skriva meddelande på hade passat? du kan ju måla den med magnetfärg först så kan du fästa viktiga lappar eller annat fin också :)

och jag är då en av dina läsare.
gillar mixen av allt, det passar mig :)

kram på dig!

Milla sa...

Hej jag hann inte kommentera igår men tänkte säga att jag är en trogen läsare. Det jag funderar på är hur många läsare som känner till/använder Bloglovin? Det är ju SUVERÄNT för då vet man när någon uppdaterar och behöver inte titta in så ofta, det är ju då det kan bli många besökare men kanske samma som tittar in flera gånger.... Jag skulle aldrig kunna läsa så många bloggar som man göra om inte bloglovin fanns. Själv har jag bloggat sen 2005 men utan någon större röd tråd, efter tid ändras ju sitt eget syfte med när tex barnen blir större och man får nya värden i livet. Jag tycker absolut du ska ta steget att skola om dig om du absolut vill. Själv började jag på högskolan när jag var 36, en härlig tid jag saknar... Kram Milla (inte så långt från dig, i Kvicksund)

Linruz sa...

Hej vännen.
Att jag kikar in då och då tror jag att du vet. Försöker oftast att lämna ett litet avtryck från mig.
Hallen ser underbart ljus och härlig ut...ska bli kul att se vad du hittar på med den.
Stor kram Lina

Anonym sa...

Hej !
Vet att du och H/O Philia är vänner!
Nu är elaka trollen där på hennes komtr.fält igen och ger taskiga kom.
Hoppas hon inte slutar Blogga???
Ni är bara så mysiga bloggerskor båda två!!
Ha en fin kväll!!

MITT VITA HUS sa...

Åh jag läser med, men det vet du ju redan;)

kraaaam

Amanda sa...

Hej! Jag är också en flitig läsare av din blogg dock dålig på att lämna spår.Tycker att du har en härlig blogg och verkar vara en mysig person.Jag jobbar själv som sjuksköterska och har många ggr.funderat på att skola om mig.Trivs egentligen med mitt jobb men det är tufft många gånger.Nu är jag 50+ och kommer förmodligen att stanna kvar på neurologen tills pensioneringen:0)Men är du sugen på att pröva dina vingar "go for it"Kram skall bli bättre på att kommentera..

Related Posts with Thumbnails