20 augusti 2010

Härlig nätshopping

.
.
Tjing alla goa bloggare!


Läste någonstans, tror att de var i någons blogg, att det var någon som hade en mamma som roade sig med nätshopping. Ja, det vill säga, hon handlade egentligen aldrig något, men hon gick in på olika sidor, fyllde kundvagnar med varor, gick sedan till kassan och cancelerade alltihopa! Det var nöjet med att välja ut varor och fantisera om att handla dem som var grejen, sedan var hon inte intressertad av att få hem varorna!
Ja, alla har vi våra små "things"!

Jag har själv inte gått så långt att jag "låtsashandlar", men surfa runt bland nätbutiker, det gör jag allt som oftast! Det bästa är när man hittar butiker med snygga bilder och bra priser.
Ja, naturligtvis fina saker också!

Den här butiken är just en sådan härlig butik!
Där finns hur mycket fina saker som helst, skulle lätt kunna göra av med en mindre förmögenhet där...





Superfin dokumentförvaring, skulle gärna få bo på vårt kontor (om vi hade något...)!




Fin bild, elegant och hemtrevligt! Hade kanske valt en annan taklampa tror jag...



Herre Gud en husmor som jag, som inte har en hushållsvåg, skandal! Ställer den här fina högt upp på önskelistan!



Våra kaffekoppar "suger"!
En blandning av massa gamla fula koppar. Går inte ann, funderar starkt på att klicka hem dessa, som är till salu, i set om 4, till det fascila priset av 139 danska kronor!




Härlig inspirationsbild till fjällstugan! Precis rätt stämning i den bilden!




Samma här! Fina naturliga färger, me like a lot!




Snyggt, snyggt, snyggt!




Lite grönt i barnrummet! Ja, varför inte, grönt är skönt!




Skulle kunna tänka mig något liknande i vår pyrelilla hall/kapprum som jag måste ta tag i till hösten!




Så himla söt ljusstake! Vill ha!!!



Ny lampa till köket, vår Le Klint tror jag har gjort sitt (den känns trist).
Rostfritt eller svart?
Vet inte, de är lika snygga båda två!
Lovely liten förvaring!
Till tjejernas skrivbord, till mina sysaker, till förvaring av nycklar och annat smått. Man kan köpa hur många som helst, går alltid åt och de är superfina!




Härlig bild och ghaa vilken fin lampa! Lite ovanligt med svart fot och vit skärm, men oh vad snyggt det var! Kuddarna kan jag ta allihopa tack!




De här gamla godingarna ser ibland lite trista ut på bild, men här är bilden supersnygg!
Tar gärna några sådana till altanen!

Jaha, vissa roar sig med låtsasshopping, och jag roar mig med att visa er vad jag skulle vilja ha!


Vilka av dessa prylar skulle få flytta hem till er?
.
.
.

7 kommentarer:

Marta - livet på landet sa...

Så mye fint!
Skulle gjerne hatt mye av dette!
Prøver å få inn litt sort-hvitt på kjøkkenet, så om jeg måtte plukket én ting, måtte det kanskje blitt koppene:)

Ønsker deg en herlig fredag!

signerat 71 sa...

Så mycket fint!!! Farligt, det blir mycket vill ha, vill ha, vill ha;)))
Ha en skön fredag!
Kram J

Milla sa...

Åh NEJ så mycket snyggt!! Man dånar.... det fanns massor där man skulle kunna tänka sig men hälften skulle inte få plats hemma hos mig, en sån tur :=) Jag är tacksam för den inre spärr som man har när man nu kan klicka hem ALLT nästan, och att man njuter av bara titta också... tacksamt för plånboken...
Kram Milla

Casa Loda sa...

Oj oj vad mycket fint! Mycket man vill ha, dokumentskåpet skulle gärna få flytta hem tll mig :)
Annika

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Åhh!

Cylindervasen med de lila orkideerna var ljuvlig!
Det som fångade mig mest var stämningen i alla bilderna. Det är en konst att få till rätt stämning.

Kram Caroline

Anonym sa...

Ja tack, allt tack, drömma kan man ju. Men måste bort först med all vår 80-90-tals style (terracotta, valv.mmm) för att det ska passa in..
/maria
PS härlig blogg du har

Hem och Lycka sa...

Mycket, massa fint!

kram Mia

Related Posts with Thumbnails