27 maj 2012

Yesterday news




Jag vet att det är lite "yesterday news"
men jag hänger mig kvar en stund vid min födelsedag som var i fredags.





Min supergulliga barndomsvän och hennes son dök upp på morgonen med världens go'frulle.
Vi satt länge i solskenet och mumsade på godsakerna. Bra början på dagen alltså!




Man känner sig lite som en sessa när man får allas uppmärksamhet en hel dag,
så en rosa prinsesstårta kändes som ett enkelt val!




Vi körde en liten grillfest på terrassen när kvällen kom. Jag är så himla dålig på att plåta våra egna födelsedagar och sådant, men en serie bilder på snygga lillsyrran blev det i alla fall! Ja, så liten är hon förstås inte längre, hela 38 år har hon blivit min fina fina syster.


 


Tack igen för uppvaktningen och de fina presenterna!


Kram kram


15 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Härliga bilder och grattis i efterskott! Kram Jennifer

Anonym sa...

Vill bara säga att jag absolut älskar din blogg MEN läser den oftast på iphonen och då är dina bilder alldeles för stoooora. Man ser bara halva bilden... Är det bara ett problem jag har eller har du hört det från någon annan med. Går det att fixa för jag tycker det är trist att inte kunna se din fantastiskt vackra bilder!! Malin

Kicki i Åre sa...

Fina systrar ni är ! :)

Hoppas du får en bra vecka !

Kram

Kalkstenssommar sa...

Du ser ut att ha haft en underbar födelsedag!Bilden på dig visar en vacker 40-åring med den bästa tiden i livet framför sig!

Hipp,hipp, hurraa!

Linda Knäred sa...

Hej & Välkommen i gänget;)

Har aldrig kommenterat men nu sååå;)
Har läst din blogg ett tag , kom in på den från en länkning av min vän som driver liljor och tulpaner.;)

Jo , jag undrar vad du köpt dina trädgårsmöbler som skymtar i bakgrunden?? blev väldigt förljust i dem;)
Ha en bra dag!
Kram Linda

AnnaKarin sa...

Grattis Helena i efterskott! jättefin bild på dig!!
Jag har också lite problem med stora bilder
Läser mest på Iphonen nu för tiden

Njut nu av denna härliga tid 40+ som börjar nu.

Kram från en trogen läsare
Anna-Karin, Upplands Väsby

Lena - gott för själen sa...

Grattis i efterskott! Roligt att du verkar nöjd med din dag.

Jag har givit dig och några till en utmaning. Roligt om du har lust att svara.
http://gottforsjalen.se/2012/05/att-anta-en-utmaning-igen/

Kram Lena

Ester sa...

Grattis i efterskott till en "ung" kvinna ;) ;)

Ha det gott! Kram Ester

livinganddreams.blogspot.com sa...

Grattis i efterskott! :)
Snygg du var i klänningen!


Tess

Anonym sa...

Hallå 40 -åringen. Vart är du?

mammaxtre sa...

Helt rätt att hålla fast vid dagar som varit extra bra. Att få känna sig som en sessa för en dag är härligt!

Ha en toppenfin dag!

Anonym sa...

En kvalificerad gissning är att 40-åringen i fredags befann sig utanför Meatpacking District och försvann därifrån försvann i en taxi, iklädd orange linne och jeansshorts:)

På vår udde! sa...

Men Gud så extremt komiskt!!! Tänk att man kan gissa så precist...

You made my day!

Kram till dig anonyma rackare!

Anonym sa...

Gissar också att du var på flyget till stockholm i måndags/tisdags. Om det inte var så att du tittade bort då du klev ut genom toalettdörren, hade jag faktiskt hejat (den tidiga morgonen till trots). Fast då hade du vit tröja o svarta byxor:)) Kram på dig själv, gillar verkligen din blogg med de humoristiska inläggen!!

odd brown bird sa...

Har jag sagt grattis?! Om inte, GRATTIIIISSS! Det är nu livet börjar, visst?

Kram kram

Related Posts with Thumbnails