10 maj 2012

Odd Molly Bloppis


Hej på er!


När jag för en tid sedan hörde mig för bland er, om intresset för en bloppis, var ni några stycken som tyckte att det skulle vara kul. Så jag har beslutat mig för att testa!


Samtliga plagg är i använt skick, några mer och andra mindre.
Inget plagg är på något sätt trasigt, fläckigt eller förstört. På samtliga plagg tillkommer
fraktkostnaden med 50 kronor. Jag kan leverera om några dagar, eftersom jag vill tvätta och stryka alla plagg innan leverans. Priserna är satta utifrån plagg i liknande skick på Tradera.


Om du är intresserad av att köpa, gäller först till kvarn och endast genom mail till


Inga beställningar i kommentarsfältet.

Betalning sker efter leverans, alltså när du fått plagget och tycker att det motsvarar dina förväntningar. Om du returnerar plagget, står jag för fraktkostnaden till dig och du står för kostnaden tillbaka.




Såld




Såld




Såld




Såld




Såld




Såld




7. Odd Molly, 300 kr
stl 4




Såld



5 kommentarer:

Cecilia sa...

Jag är inte så haj på det här med storlekarna.Vad motsvarar de här storlekarna en "vanlig" storlek?

På vår udde! sa...

Odd Mollys storlek 3 motsvarar large eller stl 40 skulle jag tro.
/Helena

Room of karma sa...

Kul med en bloppis:)! Har en liten fråga till dig ang dina uuuuur snygga jeans från JC i ett tidigare inlägg. Vad är det för märke? Vad heter dom för namn?

Skulle bli jätte glad om du ville svara på det!

kram CC

På vår udde! sa...

Hej CC,

jeansen är toppen och av märket Crocker, kostar endast 599 eller 699 mins inte riktigt!

Kram

Anonym sa...

Hej
Är skjortan i strl 4 vit eller krämigt vit ?
Maila mig !
Pammen23@hotmail.com

Related Posts with Thumbnails