26 maj 2012

Bemärkelsedagen






Jaha, så har man gått och blivit 40 helt plötsligt...
 Hur gick det till, liksom?!



 Försommarsverige har verkligen visat sig från sin allra finaste sida idag (det gör den förresten nästan alltid när jag fyller år) och gratulanterna har avlöst varandra. Man kan mao ha det sämre!





Jag hade tänkt visa er lite pics från dagen, men jag orkar banne mig inte. Jag skall fota mitt andra bröllop imorgon och då måste jag bara vara pigg och på tårna så det är bäst att jag bums dyker i säng!



 En liten bild blir det i alla fall. Lillan som hjälper mamsen att hissa flaggan i morse. Det var kanske dagens bästa stund, något att minnas länge. Solens strålar i morgonruffs, den varma stenen under våra bara fötter, fågelkvitter som akompanjerades av vågskvalp och Lillans förväntningar inför dagen. Det var inte hon som fyllde år, men ett kalas var i antågande och tårtan var rosa, ibland behövs inte mer!



Tusen tack till alla som uppvaktat och gratulerat mig på ett eller annat sätt under dagen,



Love you all!



Helena


10 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Grattis! Kram Mia

Lena - gott för själen sa...

Grattiskramar i efterskott.

Kram Lena

Anonym sa...

Ett stort grattis i efterskott! Kram Linda

A House With A View sa...

Stoooooooooooooor grattiskram!!!

/aka

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Grattis! I sommar är det min tur :)

Casa of Mia sa...

Ett stort grattis till dig, kram

Kicki i Åre sa...

Hip hurra!!! Grattis i efterskott!
Härligt att bli firad och få det här underbara vädret ! :)

Stor varm kram

Room of karma sa...

Ett super stoooooooooort grattis i efterskott kommer här från mig!
Hoppas du haft en super fin födelsedag med massor av kärlek från din fina familj!

kram ♥CC♥

Helene sa...

Grattis i efterskott!

Live från radhuset sa...

Grattis på födelsedagen! Då är vi båda 72:or. Har nyligen firat min dag och det känns toppen att vara 40! :)

Related Posts with Thumbnails