31 oktober 2010

Vinn en vinteroverall eller kläder för 1095 kronor!

.
.
Hallojsan på er!

Läste nyligen att den kommande vintern skall bli ännu kallare, och ännu mer snörik, än den förra! Kan det vara möjligt? Lillan som börjat på dagis och är ute mycket, håller sig varm i vinter med ett tvådelat set från fina danska märket Mini A Ture, och nu har jag den stora glädjen att få
 presentera en....










Klicka HÄR så kommer du till Busfröts hemsida,
 där du kan kika runt bland allt fint, för att bestämma dig för vad du vill vinna!

Psst, glöm inte att uppge din mailadress!

Lycka till!
.
.
.

91 kommentarer:

frida andersson kjellberg sa...

Åhh vad roligt att vara först ut för en gångs skull!
Håller tummarna för att min lilla prinsessa Sophie vinner den söta overallen som din lilla tjej har på sig i bilden ovan =) Färgen lila i strl 92 är perfekt på min lilla lintott som har ett hetsigt humör men är söt som en ängel ;)

Trevlig kväll! frid_a@hotmail.com

FruSofie sa...

Åh vilken bra tävling!!

Jag skulle valt vinterjacka isblå till min stora kille och bodysuit med stjärnor till min lilla kille, jag älskar barnkläder med stjärnor så detta skulle varit en perfekt vinst till mina "småstjärnor" =)

frusofie@hotmail.com är min mail

Anonym sa...

Hej! Till min lilla skrutt som nyss börjat på dagis med mycket utelek skulle jag absolut välja den overallen sin lilla dotter har. Lila i strl 92. Babyoverallerna var ju såååå söta också! Men det får bli till eventuellt syskon i framtiden ;)

malinpihl@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Trevligt med tävling! Skulle gärna vinna den isblå overallen i st 116. Hoppas på tur!

MVH Stina

stinalar76@hotmail.com

fem barns mamma sa...

Såå fin hon är i sitt lila set:-)
Eftersom jag har tvillingar som nyss fyllt 2 år skulle jag välja den underbara skjortblusen till Hilda och den fina skjortan till Olle!
Då det blir pengar över skulle jag också välja ett varsit par av den SUPERDUPERSMARTA vanten med dragkedja!!!
(Har redan tröttnat på att pilla i 4 små mjuka tummar i vantarna, och då har ju inte ens vintern börjat än.)

Kram Emma

famberg@tele2.se

Postadress Torslanda sa...

Åh vilket fint pris - jag älskar verkligen Mini a Tures kläder och tycker att ytterkläderna är de bästa som finns!! Jag vill gärna vara med och tävlar, ska även länka strax för en extra lott.
Om jag skulle ha turen att vinna så skulle det bli den underbara overallen i lilla till mitt lilla mirakel.

postadresstorslanda@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Helena! Jag skulle välja den lila jackan & ett par smarta vantar till. Tyra har stl 98-104

ilsefumei@spray.se

Anonym sa...

Vilken toppen tävling nu när kylan börjat komma...så självklart skulle jag välja den härliga vinteroverallen isblå om jag hade turen att vinna. Hoppas!

berggren.m.karin@gmail.com

Therése sa...

Vilken bra tävling, jag är med och hoppas på vinst till min systerdotter. :-) Jag skulle vilja vinna vinteroverallen som din dotter har på bilden! Länk och bild finns i min blogg.

Kram Therése

Anonym sa...

Sååå fina och mysiga käder. Jag skulle nog välja den fina jackan och lägga till så att jag kan köpa byxorna oxå. Hmmm....eller overallen kanske....isblå..=)

Tack för en inspirerande blogg

marie.svensson70@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken fin nätbutik! Jag skulle välja kläder från NovaStar till mina underbara killar. Hoppas på tur i din tävling.

asa.sjoberg@atea.se

Anonym sa...

Hejsan!
Mini A Ture har så fina barnkläder! Dansk design är en av mina favoriter så väl i hemmet som på mina barn. Skulle jag vinna hade jag valt den isblå Mini A ture overallen till min 3-åriga kille här hemma. Men den overallen gör det inget om det blir en riktigt tuff vinter, det klarar han i så fall i den tuffa overallen från Mini A Ture.
Min mailadress är : li77@spray.se
Vill bara säga att jag gillar din blogg!
Ha en bra måndag!
Kram Li

Jenny sa...

Vilka söta kläder. Jag skulle ha valt den lila overallen till min minsta tjej just för att jag är ute efter en ny vinteroverall till henne.

jennyojohan@hotmail.com

clas sa...

Vil gjerne vinne;
Vinteroverall isblå - Mini a ture i str 116.

camilla_tkd_s@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vilka fina kläder, helt i min smak till min lilla prinsessa som är 9 månader. Hon har precis börjat ställa sig upp och skulle behöva ett par fina inneskor från bobux som är helt ljuvliga. Och varför inte jeanskjolen från nova star då hon är min lilla stjärna somm lyser upp våran tillvaro varje dag

Många kramar Erika och Ester
l.erika@spray.se

Anonym sa...

Vil gjerne vinne
Vinteroverallen til gutt i str
3 år...
Flott konkurranse..

caamillaa1990@hotmail.com

Anonym sa...

Sist ut med äldre systrar två, klädd i rosa det får som pojke ändå ofta gå.Men fyra år som han nu snart är , drömmer om en overall blå som spinderman.

Tänk om den lille gossen till sin födelsedag denna vecka skulle vinna, en dräkt som får honom som en äkta spindel kille känna. Lyckan skulle helt klart vara total, i en vinteroverall alldeles isblå från MiniaTure

Tack för en härlig blogg!
Mvh

Eva
stormer_n80@hotmail.com

Marie sa...

Skulle gärna vilja vinna den isblå jackan till min lille August! Matchat med de svarta vantarna. Håller mina tummar!!

Catrine sa...

Så nydelig vinterdress! :)
Jeg blir gjerne med i trekningen, og vil i så fall gjerne vinne den isblå vinteroverallen i str. 3 år.

catrines.blogg@gmail.com

Carolin sa...

Oj jag vet precis vad jag skulle välja! Vinteroverallen Baby från Mini A Ture. Har tittat på denna länge till vår lilla prins/prinsessa som snart ska titta ut, BF +8.

Kram Carolin

carolin.alriksgard@hotmail.com

Anonym sa...

Vill, vill vinna den underbara lila vinterjackan,och ett par bra matchande vantar!

Mvh Ulrika

ulrika_filip@hotmail.com

Anonym sa...

Åh du vill jag vinna den lila overallen. Skulle bli så glad !

Johanna.ostin@hotmail.com

Anonym sa...

Så fin blogg du har - og for noen flotte premier, jeg er gjerne med på tävling :-)

Om jeg vinner ønsker jeg vinterjacka mörk lila i str. 122 og vintervantar mørk lila i str. 6/7 år.

Klem Kristine

Josefin -Happy Days- sa...

Min lilla Meja skulle behöva en overall till vintern och vi vill gärna var med o tävla om den snygga lila från Mini A Ture i stl 92:
http://busfrot.se/show_product_pictures.asp?artnr=pkt13435

Hoppas lyckan är med oss nu! :-)
Mail: josefin.landhagen@home.se

Trevlig kväll!

Anonym sa...

Åhh så fina kläder... Om jag skulle bli den lyckliga skulle jag välja en blå Bodysuit med stjärnor till min lille goding (stl 62)

Passar på att tacka för en mysig blogg ;-)

Kram Caroline
Helsingborg

erna sa...

Vilken underbar tävling:) Jag är så jätte gärna med och tävlar. Om jag skulle ha en tur skulle jag vara överlycklig med en isblå MAT overall till min pojke som behöver verkligen ny vinteroverall. Så skön:)

Har också linkat i min blogg:
http://handanvidhafid.123.is/blog/record/486001/

Håller tummarna hart!!!!
Ha en underbar vecka,
Erna / ernamargret@gmail.com

Chleeo sa...

Åh det fanns så mycket snyggt att ajg ej kan bestämma mig nu....Hoppas ändå jag har en fair chans att vinna...
Önskar en skön måndagskväll i novemberkylan.
Mvh Maja
rundvandringiminmammahjarna@hotmail.com
http://rundvandring.blogspot.com

Anonym sa...

Finns så mycket fint att välja på men behovet får styra och då skulle min lilla prinsessa verkligen behöva en overall. /Maria J

Fräkniga donnan sa...

Oj, va mycket fint det fanns på Busfrö! Jag önskar mig geggamoja & Nova star kläder till mina barn! stl.104 & 116. Länkar även till tävligen på min blogg: http://today-m.blogspot.com/
Tack och ha en bra måndag!
Mheldesjo@hotmail.com

Anonym sa...

kul och spännande med tävling i höstmysiga november!!!
jag önskar mig en läcker mörklila miniature-jacka i storlek 122 till min goa dotter, om turen skulle va framme.
kramar,
gwendoline@spray.se

Anonym sa...

god afton! vilken härlig tävling, om jag vinner vill jag jättegärna ha en blå miniature jacka i st 128 till min goa Noah!

ha de, Thea

thea.berggren@live.se

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna tävla om en isblå vinterjacka i strl 122 med matchande svarta vinterhandskar.

KRAM fr Pojkmamman0405

pojkmamman0405@hotmail.com

Anonym sa...

Åh wow, blev så gad när jag såg din superfina tävling.
Har nämligen INTE köpt någon vinteroverall till min lilla tjej ännu, och då bor vi ändå i Östersund..
Så jag skulle supergärna vilja ha den fina overallen med Artikelnummer: pkt13111
i storlek 74 och då finns de ju lite pengar kvar till annat oxå men de är verkligen inget problem att göra av med dem, de fanns såååååååååååå mycket fint! Men en passande mössa kanske?
Kram från ett kyligt Östersund!
Alexandragr8@hotmail.com

Michelle och GirlZen sa...

Åh hjälp vad mycke fint!!!
Svårt att välja vad man skulle välja, men vår lilla Mini skulle behöva en vinter overall så jag skulle nog välja Vinteroverall baby lila för den är ju hur söt som helst.

Kram
Michelle
Micholina@live.se

Anonym sa...

Hej!
Gud vad mycket fina kläder! Om jag har turen med mig så skulle jag önska en lila overall i strl 92 till min lilla skrållan. Jag har kikat ett tag nu efter overall och det är verkligen en djungel av olika märken, priser och kvalisorter. Som ganska ny i mammabranchen så vill jag ju gärna att hon ska ha ordentliga, varma och sköna vinterkläder. Och det verkar stämma in på Mini a ture overallen :).

Kram kram

Mia sa...

Jag skulle välja den lila overallen (stl 104) - utan tvekan!!! Sååå fin......Och din lilltjej är kanonsöt i den!

// Mia

marie-skold@hotmail.com

Länkar på min blogg...

kristine sa...

Ooops glemte visst å oppgi email...
den er kristineblogg76@gmail.com

:-)

Anonym sa...

Ooops, glömde min mejladress.
Till ovan inlägg "Anonym" undertecknad kram kram.
:o)

Susanne@swebase.com

Unknown sa...

Om Vincent vinner vill han gärna ha en tomteluva till jul, handskarna med dragkedja i grått, den fina vit-röda skjortan och bodysuiten med blå stjärnor =P

Jag har länkat från min blogg =) : http://villawonderful.blogspot.com/2010/11/vinn-mini-ture-klader-hos-pa-var-udde.html

Unknown sa...

villawonderful@gmail.com ;O)

Malin sa...

Vilen finfin tävling du har! Ojoj, svåårt att välja. En overall är ju alltid bra, men jag tror att hennes gamla duger. Nej, istället skulle jag skoppa loss på de SUPERFINA stjärnkläderna:

Kjol ljusbrun Galilea, sto 98
Strumpbyxa lila Elena, sto 100
samt
Tomtemössa röd, sto M

Unknown sa...

Underbart! Sjalvklart vill jag vara med och tavla. Kul att upptacka en ny webbshop dessutom. Om jag har turen valjer jag nog en Vinteroverall isblå fran Mini a ture stl 104 Den tycker jag ser urfin ut.

asf.engman@gmail.com

Anonym sa...

Hei. Om jeg vinner, ville jeg valgt den mørk lilla vinterjakken til jenta mi, og den grå blusen med rosa blomster. Så fint:)
Tvi, tvi!!
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Kasima sa...

Jaaa! En isblå vinteroverall i strl 110 skulle jag vilja vinna till vår lille mellanson. Vi båda skulle bli jätteglada! Skulle kännas bra inför vintern som kommer... :)

Tack för en fin blogg!
Karin

Anonym sa...

vinner gärna den lila overallen i stl 80

carina.andersson@dom.se

fananda sa...

Gärna en vinterjacka i lila strl 104 och till det vintervantar i grått stl 5-6 år.
Tack för en underhållande blogg.

jessica.nylen@bredband.net

Anonym sa...

Åh vilken tur att man tittade in på denna fina blogg! Vilken tävling! Min lilla Sixten skulle bli super fin i den röda hodden från nova star och de fina chinos army svart. Hoppas på tur Hanna
hanna_gjulem@hotmail.com

Johanna sa...

Men vilken DRÖMVINST!
Om jag vann skulle jag vilja ha den lila overallen till dottern. Då skulle hon matcha storebrors vinterkläder så fint. VILKEN LYX!

Länkar i bloggen...

Hälsningar
Johanna
johanna.p76@gmail.com

Anonym sa...

Vilka härliga kläder. Till min lilla Semla skulle jag vilja vinna den isblåa vinterjackan.
Tack för en underbar blogg.
Jihanne
jihannej@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken härlig tävling! Jag bär i magen ett litet gryn. Som är beräknat att komma 6 Feb, så det skulle passa perfekt med en varm overall.
Till Grynet skulle jag gärna vilja vinna en brun vinteroverall, för de minsta.

Tack för en härlig blogg, med mycket inspiration.
Elin med grynet i magen!

elinthomsgard@hotmail.com

Anonym sa...

Åh, vad fina kläder!!! Jag vill oxå vara med och tävla!!
Vinner jag vill jag gärna ha en blå overall i stl. 86 om det finns....annars kan jag välja något annat, inga problem. Tack för en jättebra blogg! kramar Jessica i Värnamo
ringsberg@spray.se

Yvonne - Frl. Klein sa...

Hello,
thank you so much for your lovely comment! I´m so glad about it! You have a beautiful blog! I have to visit you soon again!
Have a great week,
Warm regards,
Yvonne

Erika i Villa Lilja sa...

Vilken fin tävling. Vill gärna vara med och jag har länkat på min blogg - Villa Lilja.
Skulle jag ha turen att vinna siktar jag in mig på den fina lila vinteroverallen.
Kram

Martina sa...

Härlig tävling du annordnar! Jag hade gärna valt den lila vinterjacka & ett par vantar till min lilla prinsessa i stl. 92 om jag hade vunnit. Passar även på att länka från min blogg för extra chans!

min epost är: martina_paulsson@hotmail.com

Tack för en inspirerande blogg!

Hemmabloggaren sa...

Åhåhå, hörde jag tävling?!

Jag skulle nog välja en vinterjacka isblå till fyraåringen om jag vann.

Ha det bra!
Kram

miafina_b@hotmail.com sa...

Med en stor liten som växer som ogräs har årets inköpta overall redan blivit för liten, så en overall vore toppen. Är den dessutom Lila så blir skruttungen galet lycklig!

Kasima sa...

Lämnade jag min mailadress tidigare? Är osäker och därför skriver jag igen.

Som sagt så skulle vi gärna vilja vinna en isblå overall i stl 110!

Kram!

Kasima sa...

Nu tryckte jag på registrera epost-adress. Är det så man ska göra?

Anonym sa...

Här gick jag och trodde att lillebror skulle kunna ärva fjolårets overall av storebror och så visar det sig att storebror kan ha den även i år. Den isblå urmysiga overallen i storlek 80 skulle sitta som gjuten på lillebror som då blir lika tjusig som sin bror i vinter.
Catharina.bergmark@hotmail.com

Anonym sa...

Underbar tävling! OM jag vinner skulle jag välja en overall till lilltjejen, i stlk 92!
Tack för en inspirerande blogg!
veronica.stenback@bahnhof.se

Anonym sa...

Hej! Om jag skulle bli den lyckliga vinnaren skulle min dotter få en Fleecejacka rosa och min son en Fleecejacka turkos, båda från Nova Star.

Ha en bra dag!
karin@jokato.se

Annelie sa...

Hej där!!

Härlig tävling som jag inte vill missa.
Jag har två killar som skulle passa fint i varsitt par jenas från Miniature.
Riktigt fina och finns ju i deras storlekar 104 och 134.

Ha en riktigt härlig kväll

Jag gör ett inlägg på min blogg strax :o)

Kram/Annelie

annelie.labiad@lminredning.se
och killarna kan du se här....
www.sockertrollen.blogspot.com

Johanna sa...

Hej!

Jag hade jättegärna vunnit den fina blå overallen till min 1½-åriga kille där hemma. Alternativt något till lillbrorsan/syrran i magen. :)

Min e-mail: johanna.a78@hotmail.com

Ha en bra dag!

sara sa...

Hej!

Vilka härliga kläder! Jag skulle vilja vinna den lila overallen o stl 92

Hoppas på tur...

kram
sarajm24@hotmail.com

Annie sa...

Hej Helena!

Här kommer två arbetslösa som hoppas på lite tur ;-)
Jag skulle vilja ha en Vinteroverall isblå för en ettåring, om jag vinner. Tror det är strl 80 som gäller men är osäker.

Kram kram
storstadsliv@gmail.com

Lottie sa...

Hej hopp!
Jag som älskar lila hade lätt valt att vinna den lila jackan stl 98 och den lila tröjan m silverprickar stl 104 till mitt lilla Hjärta.
Ha en bra dag.
Kramar

Lottie sa...

Hej hopp!
Jag som älskar lila hade lätt valt att vinna den lila jackan stl 98 och den lila tröjan m silverprickar stl 104 till mitt lilla Hjärta.
Ha en bra dag.
Kramar
lottie_nielsen@hotmail.com

Nallebr.. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Gillar din blogg tittar in nästan varje dag. Klart jag vill vara med i tävlingen. Vinter overall mini ture storlek 74. agneta073@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Igen.. HAr redan lämnat en kommentar men glömde min mail adress, om jag vinner vill jag återigen ha en overall till lilla tjejen.

Maria J
hakan.jonasson1@comhem.se

Anonym sa...

Hej! Jag skulle jättegärna vilja vinna den lila jackan i storlek 122 till min älskade Emma. Hon skulle bli ursöt i den. Tack för en fin och inspirerande blogg! annikaboat@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Klart jag vill vara med och vinna såå fina kläder! Om jag fick välja så sklle jag ta den lila overallen eller den sina jackan i lila eller...
idaotom@hotmail.com

MM sa...

Klart jag vill vara med o tävla om tuffa Lego hood tröjor till mina killar!!! Länkar från mig blogg oxå!
killmamma@hotmail.com

Dr Molly sa...

Hej! Jag skulle också vilja vinna och hade valt jeans grå, tröja mörklila eli, strumpbyxor lila och strumpbyxor hallonröda! Kramar doktormolly@gmail.com

C. Tvillingmamma sa...

Bobux skor Grön med sköldpadda till min C,och grå med giraff till min L utan tvekan,dom är skotokiga mina tjejer :) En lott tack och hoppas på tvillingtur! :)

Anonym sa...

Hejsan!
Vill vara med och försöka vinna lite fina kläder till min dotter. En lila jacka samt lika vantar i stl 104 skulle sitta "perfa"! Många kramar från S
sara.gunstad-selin@hotmail.com

Anonym sa...

Hej....är en trogen läsare av din blogg och din vännina House of philia.
Skulle vara roligt att vinna lite fina barnkläder, har hittills i mina 37 år endast vunnit kaffe:)
Cardigan lila/grå från Legowear stl: 116
Kjol lila Galilea, Miniature stl: 110
(om kjolen finns i stl) .....annars
Demin Harem jeans, Nova Star stl: 110
+ en fin lila mössa från Nova Star.

Tack för en massa härlig insperation från din blogg :)

mail adress jenny.a.andersson@astrazeneca.com

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla :-)
Min dotter skulle bli snyggast på sin förskola med den lila overallen från Mini A Ture!

Min mailadress : tinacarlsson_175@hotmail.com

MansonDust sa...

Jag är med!

Vill vinna overallen i lila från Mini a ture, stl 92. Jättefin! Min son har just nu en overall som två systrar före han har haft, så det vore kul att se nåt nytt haha. ;)

Annika - familjebloggen med tävlingar sa...

Jag vill absolut vara med och tävla om "Vinteroverall isblå - Mini a ture"

Insåg idag, när vi skulle ner å hämta storebror i skolan, att RASMUS HAR INGEN OVERALL! Hjälp. Hela byn är full av snö, och vi måste införskaffa en overall nu. Omgående...
Vore klockrent att denna overall vinna!

Länkar givetvis: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/trivsamthem.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Hej!

Jag vill vara med och tävla om en lila vinteroverall till min dotter.

Behöver en overall som är riktigt varm och skönt eftersom hon bara sitter i vagnen och inte går nått.

Kram Eva Niska

mattiasniska@hotmail.com

markaanna sa...

Jag vill vinna den isblå overallen till lillprinsen.
/markaanna
markafamiljen@live.se
markafamiljen.blogspot.com

Pernilla sa...

Hej!!

Vill gärna ta chansen att vinna en isblå overall i st 98 el 104 till min stora grabb.
Roligt initiativ!!

//Pernilla
pm.hedvall@gmail.com

jennie sa...

Oj vad mycket fint. Jag hade köpt två darth vader tröjor till mina stora pojkar och ett par Bobux-skor till min tredje prins. Blir det pengar över är ett grått moln-sett till spjälsängen alltid välkommet.
mvh
jenniesalo@hotmail.com

Anonym sa...

En mjuk och skön overall i samma fina lila färg (stl 116) som "Stellas Tilda" har, skulle Stella också vilja ha. För det kompisen har vill man ju såklart också ha....

Kram Anna
anna.santana79@hotmail.com

Elin sa...

Jag vill också vara med och tävla, det står inte när slutdatum är, men jag hoppas jag är i tid :-)

Jag skulle välja en lila overall till min Hilma, 1 år, som behöver ombyte nu när det är mycket snö, svårt att stå på benen och blir blöt av att sitta i snön!

Bloggar om tävlingen här inne

http://paraflaxdrinken.blogg.se/2010/november/tavling-hos-pa-var-udde.html

mvh
Elin

elin.porath@live.se

Pernilla sa...

Hej!

Nu har jag även länkat från min blogg... =)
Vill gärna ha en isblå overall i st 98 el 104.

www.ph-mittilivet.blogspot.com

Mvh. Pernilla
pm.hedvall@gmail.com

Isabella K sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla! Så kul :)

Om jag skulle vara den lyckliga vinnaren hade jag valt följande:

- Babyoverallen från Mini A Ture (killvarianten storlek 56)
- Bodysuit Blå stjärnor storlek 62 el. 68
- Tröja mörklila Eli storlek 128

Det hade varit en fin kombination för lillkillen som väntas i vinter och min stora tjej som ska bli storasyster.

Varma hälsningar
Isabella
isabella.kreutz@gmail.com

tildan sa...

jag har svårt att välja mellan den isblå overallen till mellangrabben eller ett gäng vantar till alla barnen, gissar på att det skulle bli overallen för han skulle behöva en ny av bättre slag, han är ute jämt och när det nu kommit snö är det ingen hejd på honom... favoritsysselsättningen är skotta och man kan ju bara hoppas att det håller i sig även när han är 15 ;)
annamathildaeriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Hei! Jeg vil veldig gjerne være med!!!! :-)

Siv

Anonym sa...

Vinterjackan isblå i strl 128 hade varit kanon:)till min Ludwig!
ulrika_rydell@hotmail.com

Related Posts with Thumbnails