2 oktober 2010

Kuddkaos

.
.
God kväll kära vänner!

Hoppas ni haft en bra dag! Själv har jag haft en toppendag med lilla dottern, bara hon och jag, myst hemma med Pippi, shoppat lite, ätit pizza och glass på restaurang, som hon önskade (ja, hon är bara drygt två år men vet vad hon vill!) och sedan en liten sväng till mormor och morfar!

Kuddarna

När vi kom hem och jag kollade min mail förstod jag att det var galet många som vill ha en "elefantkudde" hemma i soffan! Jag hade krånglat till det lite med först en intresse anmälan och sedan beställning, så nu är det ett enda virrvarr i mailboxen.

De som kan få sina kuddar i början på nästa vecka är kontaktade och där är allt klart! Sedan tror jag att jag skrivit till alla som beställt men inte kan få någon just nu, då inte tyget räcker.

Jag ber verkligen om ursäkt för att jag snurrat till det!



Jag gör om och gör rätt!

För att detta skall gå lite smidigare och det inte skall bli några missar, så gör vi såhär till
nästa leverans!

Om du vill ha en kudde som är 45 x 45 cm, elefanttyg på framsidan och svart linnetyg på baksidan och kostar 300 kronor plus frakt, skickar du mig ett nytt mail.

Obs! Skriv i ämnesrutan "Kuddleverans nr 2"

Jag gör en sammanställning i slutet på nästa vecka innan jag åker till Stockholm och köper mer tyg!

Nu måste jag sätta igång att sy!
.
.
.

4 kommentarer:

Piffa och Puffa sa...

Hej!
Jag läste ett av dina tidigare inlägg och såg att du hade fått ett tips om hur man kan redigera foton men inte med photoshop. Vill du dela med dig? Jag älskar att fota men har inget photoshop. Ska faktiskt gå en kurs i fotografering senare i höst och lära mig alla inställningar på kameran.
maila eller skriv gärna här på din sida om hur du redigerar foton.
Kramar Anette

Line fra huset på landet sa...

Hei Helena:) Så mye som har skjedd her hos deg siden sist jeg var innom;) Styling og fotograf på hus til salgs, puter som sys og selges m.m. Så gøy for deg!! Moro det, når positive ting skjer og man blir verdsatt for det man gjør:)
Elefantputene er jo kjempefine!
Klem fra Line

Gourmanden sa...

Hej
Ett tips som jag använder mig av när jag syr kuddar är att öka måtten till 50x50. Då passar kudden perfekt ihop med Ikeas innerkudde i dun för 50 kronor som ger ett lyxit intryck är otroligt skön att sitta mot.

Linruz sa...

Åhh vilket fin kort på din lilla raring.
Förstår att det är efterfrågan på kuddarna...de är verkligen jättefina.
Kram och ha en skön söndag
Lina

Related Posts with Thumbnails