18 oktober 2010

Vilken besvikelse

.
.
Sent inlägg från Udden!

Här har det sytts kuddar för hela slanten ikväll. Det är inte annat än att jag börjar bli lite trött på "elefantkuddar" har faktiskt ingen egen. Men jag har gjort något annat med tyget, som jag skall visa er någon dag, något som blev riktigt snyggt!

Några andra kuddar som jag spanat in och så gärna ville ha, var dessa från Day Home.




 De var så fina, bilderna är lite konstiga faktiskt, och färgerna var perfekta till vårt vardagsrum på övervåningen. Men hallå, vad jag blev besviken när jag spatserade in i butiken för att köpa dem. Shit, vilken dålig kvalitet! Tunt fjusigt tyg, men värst av allt ingen dragkedja! Tyget låg bara omlott på baksidan och det glipade fult (eftersom tyget också var så tunt), till och med jag syr dragkedjor i de kuddar jag säljer! De fina kuddarna kostade faktiskt 550 kr styck, och då borde de åtminstone vara ordentligt sydda! Neps, det blev inga kuddar för mig, en liten ljusstake fick följa med hem istället!

Natti natti, nu blir det bums i säng, och räkna elefanter,
eller vänta, var det får man skulle räkna när man skall sova?
.
.
.

2 kommentarer:

Anna @ Amerikana sa...

Hej!

Ville bara berätta om mitt nya lilla företag, direkt från Silicon Valley! Kika in på www.amerikana.se - Din Svenska Personal Shopper i USA! Snabbt, säkert och enkelt handlar jag Dina amerikanska favoritprodukter och skickar dem till Dig i Sverige! På bloggen www.amerikanablog.com tipsar jag om reor, nyheter, spännande produkter & trender direkt från Californien!

Skicka Din beställning senast Söndagen den 24 oktober och få en Amerikana Godispåse på köpet samt en chans att vinna en Cross Body Mini Väska från Mulberry’s kollektion för Target!

Happy Shopping!

// Anna

Camilla sa...

Hej!
Säljer du fler elefantkuddar, och vad är isf. priset??

Related Posts with Thumbnails