30 oktober 2010

Back on track

.
.
Nöden har ingen lag!

Efter heeelt galet envis migrän är jag åter på benen idag. En kort sväng ut, för att titta på och klappa hästar med Lillan, är vad jag har mäktat med idag.

Lillan är helt otroligt förtjust i hästar, men jag har inte försökt påverka henne, som gammal hästtjej vet jag hur farligt och framför allt hur dyrt det är att ha häst...
Hästintresset kanske sitter i generna?

Så vad gör man då om man hjärtans gärna vill rida och är hemma i vardagsrummet? Jo, på med cykelhjälmen och fram med käpphästen.
 Sedan är det bara att ösa!



De kommer, jag lovar!

Kuddar

Till er som fortfarande väntar på kuddar, måste jag bara få säga att jag är så ledsen för att leveranserna dragit ut på tiden. På tisdag skall jag bara sy kuddar, och inget annat, så ni kommer att få dem i mitten på nästa vecka!

Tävling

Den kalasfina tävlingen som egentligen skulle dragit igång igår startar imorgon söndag istället. Det har inte varit möjligt för mig att starta upp den, varken igår eller idag. Men imorgon, då jäklar, då kör vi!
En riktigt riktigt fin vinst ligger i potten!

See you tomorrow girls!
.
.
.

1 kommentar:

Emma sa...

Usch, migrän är inte att leka med minsann, hoppas du känner dig piggare framåt kvällen!

Tänkte passa på att tipsa om några fina emaljskyltar som jag hittat: http://www.ramsign.se

Gissade att du kanske skulle gilla dem :)

Related Posts with Thumbnails