15 juli 2009

I lillans rum










Foto: Helena


Inredning av lillans rum pågår!
Nästa projekt blir att sy gardiner! Det blir vita linnegardiner med inslag av spetsar som min mormor virkade medan hon levde!

Jag är väldigt förtjust i rosa så lillans rum blev väldigt... rosa!
Tapeten med blommiga elefanter, giraffer och fjärilar är jag mycket förtjust i, den är så söt! Lillan har redan börjat peka på elefanterna och säger -Tittta, däääär!!!

Har alltid varit svag för Ghost stolarna från Kartell, och när jag sprang på miniatyrvarianten av Louis Ghost, nämligen Lou Lou Ghost, fick jag ju bara lov att köpa den!

Den lilla rosa fåtöljen är en julklapp från världens bästa moster!
Ängeln i fönstret (syns knappt, så liten) skall vaka över min lilla skatt!

2 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Visst är det ljuvligt att inreda barnrum! Och framförallt flickrum. Man blir som barn på nytt själv, tycker jag. :-)

Att ha det gott sa...

Jag vet ingen som har så fint som ni
Vart kommer lampan ifrån???

Related Posts with Thumbnails