23 juli 2009

Luxury For Your Prinsess...

Sökte inspiration till lillans prinsessrum...
Jag älskar rosa och vill att hennes rum skall vara en härlig färgklick i vårt hem!


Så såg jag en liten bild av ett rosa barnrum och klickade på den...

Då dyker denna interiör upp, något lite "too mutch", för min smak, inte riktigt vad jag sökte även om jag ville ha ett prinsessrum...







Om du skulle vilja, "Give your child the opportunity to sleep in the middle of a dream", får du vara beredd att punga ut med 47.000 dollar!!!


Man blir så full i skratt, de är alltid så överdrivna "over there"!

4 kommentarer:

Hemmabloggaren sa...

Ha, men tänk vad lycklig hon skulle bli!! Endast det bästa är gott nog för en liten prinsessa :)

På vår udde! sa...

Hum... You have got a point there, Hemmabloggaren! :)

Anonym sa...

kan man köpa den sägen ? vart ?

På vår udde! sa...

Anonym: Ingen aning!!!

Related Posts with Thumbnails