31 juli 2009

Drömmar

Tänk vad jag ibland kan drömma mig bort till ett annat liv! Det är naturligtvis inte så att jag är missnöjd med mitt, jag har bara en vild fantasi och älskar att surfa runt på Hemnet...




Vem har inte någon gång i sitt liv önskat att få äga ett alldeles eget Franskt 1800-tals slott! Om du har si så där en 20 miljoner kronor över, som du inte riktigt vet vad du skall göra med, kan du köpa detta vackra slott i Languedoc!






Själv skulle jag inreda det i stil med denna underbara bild från Ralph Lauren! Frågan är om jag skulle se lika glamorös ut som den här kvinnan, och skulle det göra sig lika tjusigt med en Jack Russell på golvet...

3 kommentarer:

Philia sa...

Hej raring!!! Länkar till dig idag :)! Ska vi ta Zetas i nästa vecka??? Tycker vi ska hitta på nåt ändå!

Stor Kram P!

And let´s dream on baby... :)

Its a house sa...

Visst måste man få drömma sig bort ibland vad vore livet utan drömmar?? Min vanligaste dröm just nu är att huset är klart, varenda rum, trädgården och allt är som jag vill ha det.... Drööömmmmar!!!

Att ha det gott sa...

Åhh jag som tycker att du bor i ett drömslott

Related Posts with Thumbnails