27 juli 2009

Stallykta

Hittade en fin "stallykta" till vår veranda när jag var med min mamma i Sköna Hem Butiken i Målhammar! Köpte den inte då och ångrade mig när jag kom hem...


Tog med mig älsklingen och åkte dit dagen efter och köpte den! Hjärtat var dock lite tveksam till en början...




Men efter att min far varit här
idag och satt upp den är hjärtat lika förtjust i den
som vad jag är!

Den är stor och himla tung så den
borde stå pall för lite vind som det lätt
blir på vår baksida...



Jag har länge letat efter något att hänga över utemöblerna, men inte hittat något som passat riktigt bra. Det mesta har känts för litet och fjuttigt. Men det här är en rejäl grej!




Blev ett jätte vackert ljus när vi tände den på kvällen! Här kommer vi att sitta och mysa tillsammans på kvällarna i Augusti när vi båda kommer att vara hemma med lillan....

3 kommentarer:

Philia sa...

Men snäckan vad fiiiint det blev!!!

Kram P.

På vår udde! sa...

Tack vännen! Bara ge mig ett datum när vi kan åka till Zetas, så skall det nog bli ännu fiiinare!
Kram på dig!

Livet de la crème sa...

My God vad fint, supervackert!

Related Posts with Thumbnails