11 juli 2009

Lördagstripp

Slussen

Götgatan



Slussen

Foto: Helena



Bild från Mateus


Älsklingen och jag åkte idag på tu man hand till Stockholm för att mysa, bara han och jag! Lillan var i tryggt förvar hos överlyckliga morföräldrar!


Utflykten förlades till Söder där det finns mycket små mysiga butiker och restauranger! Vi strosade runt i timmar och bara hade det bra. Både lunch och middag hanns med, och naturligtvis en del shopping också!


Älsklingen inhandlade en hög med tröjor från Hangmatta som jag tror är en ny favvobutik för honom.
Själv är jag numera lycklig ägare till två silverlaserade ljusstakar från Mateus! De kommer att passa "perfa" på vårt köksbord!






1 kommentar:

Livet de la crème sa...

Jättefina ljussttakar! Jag är väldigt förtjust i fåglar på både prylar, tyger och tapeter!

Related Posts with Thumbnails