9 januari 2013

Fotat reportage i fina villan

 
 
 
Hej hej!
 
 
Vilken fantastiskt rolig och produktiv dag det varit idag. Inte mindre än 4 olika möten har klarats av och framför mig ligger nu mängder av jobb. Nästan för bra för att vara sant... Hur länge kommer det att hålla i sig? Det funderar jag på varje månad.
 
 
 
Sneak peek från fina huset
 
 
Strax innan jul fick jag äran att fota mitt favvohus här på området. Söta L som bor där hade pyntat och dukat upp inför julaftonen, och jag gick loss med kameran.
 
 
I ärlighetens namn måste jag bara erkänna att hur kul det än var att fota allt det fina där, hade det varit ännu roligare om jag inte varit så bakis... Århundradets baksmälla (efter att ha firat husköpet) i kombination med reportagefotografering är kanske ingen 100% - igt bra lösning.
Mao, första och sista gången. Tur att man inte köper hus så ofta!
 
 
Nu skall bokföringen styras upp, och och sedan skall jag dra iväg till världens bästa bokförerska.
Vad skulle jag göra utan dig Lena?!
 
 
Kram
 
 
Helena

4 kommentarer:

My everyday life sa...

Fin bild, det fungerade att vara bakisfotograf ;) Kram Nina

Kicki i Åre sa...

Spännande, när och var kommer det reportaget?

Kram

@my casa sa...

Underbart...bakis+fota = B R A


kram Åsa

Maja sa...

Hej

Å så fint...
Bara älskar IKEA,s vita lampkrona som tyvärr inte sälj längre!

Ser fram emot att se fler bilder!

Kram
Maja

Related Posts with Thumbnails