16 januari 2013

Lite klatschig styling

 
 



 
Idag blev det den klatschiga och färggranna stilen på stylingen i lägenheten jag fotograferade. Det är kul att göra lite olika från gång till gång. Brukar försöka hitta ett tema i hemmet som jag håller mig till så gott det går. Här var det mesta vitt och accentfärgen blev olika nyanser av lila.
 

 
Lägenheten för dagen var redan piffad med mängder av blommor eftersom lägenhetsinnehavaren just precis nu deltar i inspelningen av tv-programmet "Halv åtta hos mig".


 
 
 
 
 
Härliga lila och rosa tulpaner på det dukade bordet. Det var kul, för den detaljen hade tjejen som äger lägenheten kommit på alldeles själv. Färdigdukat och fint var det när jag kom!
 

 
 
 
 
 
Utanför var det också vitt, och vackert!
 
 
 
Vill du se fler bilder från lägenheten kan du kika här. 
Alla bilder och annonsen kommer inom kort ut på Hemnet.
 
 
 
 
Kram
 
 
Helena
 
 
 

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails