8 januari 2013

En ynka bild...

 
 
 
 
 Ja inte vet jag vad som är fel, men en liten ynka bild gick det att ladda upp via HTLM istället för Skriv. Men det verkar inte fungera med mer än en bild...
 
 
 
 
 
 
"Tobbe trollkarl", som med finess bygger vårt hus med alla specialare vi önskat! Han är toppen och säger aldrig "Nä dä gååår inte, så har vi aldrig gjort" han bara snickrar på och kollar med oss, "Var det såhär ni hade tänkt er?". Det kallar jag snickare med yrkesstolthet!
 
 
Vi får väl se vad det blir med bloggen här nu då... Inga bilder ingen blogg... Jag har ingen Mac, så en lösning för PC vore inte så tokig (gärna innan jag blir tokig!).
 
 
KRAM


HELENA
 
 

4 kommentarer:

Två Trappor sa...

Jag har råkat ut för samma sak men provade Firefox istället och då funkade det. Jag har PC och fick inga frågor om cookies. Hoppas det löser sig snart - himla irriterande problem!
Kram Madeleine

Lena - gott för själen sa...

Såna där hantverkare är guld värda. Verkar inte växa på träd tyvärr!

Kram Lena

Kicki i Åre sa...

Fy så irriterande, jag vill ju se bilder! :))

Hoppas det löser sig snart!

Tobbe trollkarl verkar vara en klippa!

Kram

7th-heaven sa...

Oj, så lekkert det blir! FOR en utsikt:)
Klem,Line

Related Posts with Thumbnails