24 januari 2013

Man lovar så mycket...

 
 
 
Hello!
 
 
 
Jäklar i min lilla låda vad kallt det var i morse... Fingrarna frös till is in no time! Lite mildare är det väl nu, men jag känner mig som en isbit efter att ha fotograferat utomhus i typ 15 min.
 
 
 
Det var någon som frågade mig på Instagram förut, varför det inte fanns några gatlyktor längs vägen som löper vid vårt nya hus. Den enkla anledningen till det, är för att det är vår egen lilla väg. Det är en vändplan precis bakom mig där jag står och fotograferar, och därifrån fram till vår entré och parkering är det privat väg.
 
 
 
Som tur är ingår en snöslunga i köpet.
Jag har vid något svagt tillfälle lovat M att jag kommer att sköta snöröjningen bara vi köper huset... Hum, hur kunde jag lova det, funderar jag nu...?!
 
 
 
 
 
 
Nu skall jag ta och söka upp ett stycke fönsterrenoverare och ett stycke elektriker. Har ni tips på bra "folk" eller firmor här i Västeråstrakten som tar sig an liknande uppdrag, får ni mer än gärna maila mig på
 
 
 
 
 
Ha en fin dag!!!
 
 
 
Kram
 
 
 
 


7 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Skit i snön;))
Huset är helt F A N T A S T I S K T!=)

Kramar
Adela

MITT VITA HUS sa...

hade du bott närmre hade du kunnat få låna min alldeles egna elektriker;)

Döör en smula så fint är huset!!

Kram


Anna sa...

Amen det är ju bara för vackert!!

Anna - Starwoman sa...

Vilket helt fantastiskt hus ni köpt!!!

Ester sa...

Ett underbart hus! Snön är en bisak, en snöslunga fixar det på ett kick ;) Förstår att ni har många spännande projekt framför er nu. Kram Ester

Helena - ullvi32 sa...

Vi använde oss utav AG-el vid våra eljobb (mannens bästa vän dessutom) så hälsa från mig/oss :)
Kram Helena

Jamblinne sa...

Vilket FINT hus! Gratulerar!

Related Posts with Thumbnails