8 januari 2013

Men åhhh så tramsigt!

 
 
 
 
Hej vänner, och tusen tack för alla tips om hur jag skall komma tillrätta med de här nedrans nedladdningen av bilderna. Vissa föreslog Google Chrome andra Firefox och jag testade det sistnämnda. Väl där så går det inte att logga in i bloggen. Det bara kommer upp en sida där det står att sidan avvisas pga att jag ev avvisar cookies... Jaha, nu har jag styrt upp med även den biten, alltså tillåter jag cookies
 - men det går inte i alla fall!
 
 
 
Hur svårt kan det va´?!
 
 
 
Helena
 
 
 


2 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Hej Rara!

Det som är mycket märkligt är att det tine går på PC'n att ladda upp bilder men på Mac:en går det utmärkt, iallafall för mig! Prövade med rensa kakor med men tji fick man där!

Kram

Petra sa...

Gott nytt år! Vad synd att du inte kan lägga upp bilder. Jag kunde inte heller lägga upp bilder, men jag ändrade fliken från "skriv" till "HTML" och därifrån gick det att hämta bilder. Hoppas du förstår vad jag menar...

Related Posts with Thumbnails