10 januari 2013

En dagens

 
 
 
 
 
Hej på er!
 
 
Burr vilket ruggigt väder vi har här i Västerås idag. Absolut värsta sortens Västeråsväder. Pyttesmå snöflingor som, med hård sidvind, piskar i ansiktet. Huga! 
 
Annat var det uppe i Lofsdalen vid nyår. Runt 2 minusgrader, helt vindstilla, vitt och himla mysigt. Jag fattar inte, men där uppe fryser jag aldrig, älskar snön och är gärna ute hela dagarna. Här hemma är jag, mellan oktober och maj, ute så lite som möjligt känns det som ibland.
 
 
 
 
 Lillan busar i Lofsdalssnön med storasyster
 
 
Hemma igen efter dagens jobb kände jag mig fullständigt genomfrusen. Men efter lite varm brasa och pyssel här hemma har jag nu fått upp värmen ochsitter uppkrupen i soffan med M och Jan Stenbäck på TVn.
 
 
Ett gäng bilder från dagens fotografering väntar på att redigeras och levereras innan den här dagen är slut, så det är väl bäst att jag sätter fart!
 
 
Tjingeling!
 
 
 


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails