28 januari 2013

Tacksam och digitalt stressad

 
 
 
Ny vecka nya möjligheter!
 
 
 
Hoppas att ni haft en fin helg och nu känner för att ta tag i denna nya fräscha vecka med hull och hår. Tusen tack för era söta kommentarer på mitt förra inlägg, ni är verkligen så gulliga.
 
 
Det slog mig faktiskt ganska nyligen att jag är väldigt väl förskonad mot elakheter på min blogg, vilket jag naturligtvis är mycket tacksam för. Det var någon som frågade om jag ofta fick sortera bort elaka kommentarer, men nej det gör jag faktiskt inte. Det är klart att det har väl hänt ett par gånger, under de 4 år jag bloggat, att någon har skrivit något obehagligt men det är verkligen ytterst sällan det hänt.
 
 
Däremot har jag ofta dåligt samvete för att jag inte svarar på era frågor i kommentarsfältet så ofta. Jag kan nog ibland känna mig "digitalt stressad" med två mailadresser, blogg, instagram, facebook och sms på telefonen. Det känns om att man alltid måste vara "nåbar" och jag får lite halvångest när jag ser hur duktiga alla andra är på att snabbt gilla, kommentera, svara osv.
 
 
Jag försöker i alla fall att alltid svara på alla mail, även om det kan ta ett litet tag ibland. Så om du undrar över något speciellt är det bäst att maila mig på någon av mailadresserna som du finner högst upp till höger på denna sida. Och hur det än är så är jag väldigt väldigt glad för alla mail, kommentarer och annat som jag får och jag looovar att försöka bli liiite bättre på att ge snabba svar och respons.
 
 
 
Något helt annat!
 
 
AJ 50
 
 
Vi har hittat den absolut ultimata utelampan till fjällen. Två stycken, en på vardera sidan om dörren får det bli. Hade ingen aning om att den fanns för utomhusbruk. Den strama stilen passar perfekt ihop med allt det andra strama där uppe. Annars är ju inte utomhuslampor det allra snyggaste man kan tänka sig...
 
 
Kram Helena
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår att du sluppit elaka kommentarer. Du känns så äkta och sansad vad det gäller shopping. Gillar din blogg mycket, du har så fin smak och är så duktig! Många bloggare är också lite skrytiga och shoppar hej vilt, och blir sen sura när folk reagerar. Här är väl Philia ett exempel, hon blir lite för mycket.

Lena - gott för själen sa...

Grattis till Lantliv-reportaget. Klart du ska vara stolt. Tack och lov börjar Jante försvinna mer och mer.

Kanonfin utelampa, förresten.

Kram Lena

Karin sa...

Köpte Lantliv idag och tycker att du har all rätt att vara stolt över dig själv!! Jättefint reportage :)
Kram!

Kicki i Åre sa...

Supersnygga utelampor ! Visste inte heller att det fanns !

Har två inomhus istället :)

Kram

Related Posts with Thumbnails