17 januari 2013

Bröllop till sommaren

 
 
 
 
Vet inte om ni minns, men jag fotograferade två bröllop förra sommaren. Galet nervöst, men också himla kul. Bröllop är rätt speciellt att fota kan man väl lugnt säga... För det första går det inte att göra om det och för det andra måste det ju bara helt enkelt bli bra!
 
 
Med fotograferande, liksom med det mesta annat man kan ägna sig åt, är det på det viset att hur man än bär sig åt, blir man liiite bättre efter vart. Och liiite grann tycker man att ens tidiga verk "suger". Jo men det är väl klart att vissa bider tycker man ju är bra och kommer väl att fortsätta tycka det, men vissa känns verkligen "sådär".



 
 

 När jag nu tittar på bilderna jag tog i somras känner jag att, "attans, det där skulle jag göra mycket bättre nu...". Inte vet jag, det kanske inte är så, men något säger mig det.



 Ett bröllop är inbokat till sommaren, så det är väl bara att fortsätta öva I guess!



So long!


Helena





 
 


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails