9 maj 2012

Ingen terrass bara ett tips!



Något terrassinlägg, som jag hade tänkt, blir det inte tal om idag.
Regnet står som spön i backen och ruggigt kallt är det också ute för den delen. Efter en stylingkonsultation på förmiddagen, är jag fullständigt genomfrusen (hade ju inte fårskinnstofflorna med mig, hihi!) och sitter nu här och kurar framför datorn. Tofflor på fötterna och en varm och go kofta har åkt på, så förhoppningsvis kommer jag att tina upp vad det lider.


Ett tips!


Ja, så i brist på terrassbilder kan jag tipsa om att den här butiken fortfarande har fri frakt och fri retur vid ordrar över 599 kronor. Dessutom har de erbjudande om att man kan handla nu  
och betala kalaset först i augusti.




Min lilla sessas helt vansinnigt söta "Raffekofta" kommer därifrån, och den har varit flitigt använd på diverse kalas hela vintern och våren. På bilden är hon just hemkommen från Cirkus med mormor! Hon är kinkig vår lilla, men denna verkar ha fallit henne i smak i alla fall. Kjolen som också är en riktig kalasfavvo, kommer från Kidelin.se


Helena


3 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt söt dotter du har!

Anonym sa...

Hej! vill bara tacka för tipset om bikbok tröjan,nu är den inköpt.Underbar,mjuk och god. Tack oxå för all härlig insperation du delar med av.
Kram Malin i ösd

mitt liv som jag sa...

Men vilka fina bilder på din fina lilla tjej!

Related Posts with Thumbnails