8 augusti 2010

Kjedjorna kan de med

.
.
Blev så ivrig att handla höstkläder när jag gjorde gårdagens inlägg att jag fick lov att handla några saker på en gång! Klickade hem några fina plagg från bland annat Branting och H&M.

För att fylla sin höstgarderob med dyrgriparna från inlägget igår (eller från detta inlägg) krävs en mindre förmögenhet, men det finns fina allternativ...

Ett tips är att handla ett eller ett par plagg som man verkligen vill ha från de dyrare märkena, och sedan komplettera och variera med billigare kläder från kjedjorna. På så sätt kan man klä sig snyggt och känna sig lite lyxig utan att ruinera sig!

Kikat igenom de största kjedjorna och funnit dessa fina kläder till superbra priser!




Gina Tricot




Lindex



H&M
.
.
Vad kommer ni att satsa på i er höst och vintergarderob?
.
.

11 kommentarer:

Johanna sa...

Fina grejer! Gillar koftan från H&M, den längst ner. Blir nog en blandning för min del.

Nilla Q sa...

Fina saker du visar! Bra med lite tips på budgetvarianter för min del!

Kram Pernilla

Milla sa...

Jag är så enormt sugen på en av de fanastiska tunikorna från Branting! Men under tiden jag tvekar börjar de ta slut.... Jag har inte alls funderat på höstmodet än, min min goa dotter hittade någon fin jeansklänning i H&M, så jag får väl börja kika. Man kanske ska ta och städa ur garderoben först och se vad som finns :=) men framåt september börjar jag nog få fart och vill shoppa! Brukar försöka suga på sommaroutfitsen så länge det bara går... men det är verkligen härligt att sen börja med mörka muddiga färger.
Kram Milla

Anna-Malin sa...

Jag håller heeelt med!
Några dyrgripar och sedan en mix.
Bara kläder från ett och samma märke
blir lite "uniform" och opersonligt tycker
jag.
Tusen tack för inspirationen. Såg genast en favorit från Gina :)

Ja, och konserten var den bästa jag varit på.
Den slog faktiskt både The Cure och Imperiet som legat på topp. :) Det var magiskt...

Kram på dig!

Gro sa...

Så mye fint !!
Synes også en miks av rimelig og dyrt er best.
Fine basisplagg som varer lenge kan godt være dyrt - så kan det som er litt mer døgnflue koste mindre.
Har klikket hjem samme beige jakke fra HM - en kort modell av trenchcoaten blir fin å bruke tidlig høst.

Ha en fin søndag :))

Skönt Hemma sa...

Jättefint urval av kläder. älskar även dina inredning/inspirations bilder. Vi har exakt samma stil och smak :)

Godastunder-tokigaidéer sa...

Tack för dina fina kläd tips, ska genast ut i morgon och shoppa.

Ha det gott
Anna

Norregård sa...

Hej!
Hittade hit Via Anna-Malin! Trevlig blogg du har, ser att Ni ska bygga stuga i Lofsdalen!! Lyckliga du;o)

Hälsningar Malin

Brunkullan sa...

Gillar allt du visar. Och Kapp-Ahls folklore kollektion är också to die for. Lite rockigt romantiskt:)

Susanne

Leigha sa...

Just found you through Helt Enkelt. Off to explore!

Anonym sa...

Åh, linnetunikan från Gina Tricot vet du vad modellen heter? Kan inte hitta den på hemsidan nämligen och jag föll som en fura. Tur det finns budgetvarianter, tack för fin blogg o inspiration.
Kram Bella

Related Posts with Thumbnails