27 juli 2011

Vår trädgård badar i sol

.
.
Vilken dag det varit idag, så fantastiskt vackert väder!
Jag var uppe tidigt tidigt i morse och drack kaffe ute på altanen medan solen fortfarande var på väg upp på andra sidan sjön. Det var magiskt vackert (poppis uttryck i bloggvärlden, hi hi)! Ikväll blir det en tidig kväll för mig, för i morgon tänkte jag gå upp ännu tidigare, för att fota lite blommor i min trädgård. Blommor skall visst fotas i tidig gryning eller just när solen gått ned, säger de som frstår sig på sådant. Dessutom är jag grymt imponerad av den här tjejern och hennes fotografier!
(Ni måste kolla länken!)


Här kommer i alla fall några bilder från min trädgår som i n t e är fotade under optimala omständigheter, dvs, mitt på dagen i strålande sol...




Tack för hjälpen förresten, Tine K-krukor är beställda, rätt form 
men det blev en annan färg än vad jag först tänkt mig!


Kram kram
.
.
.

1 kommentar:

På vår gata sa...

Bilderna är vackra, trots fel tidpunkt! :)

Kram Daniela

Related Posts with Thumbnails