7 juli 2011

This I like!

.
.
Pausar lite på hotellrummet.
Lillan och darlingen sover sött, medan jag surfar runt och kollar lite inspirerande
bilder och inredning på nätet!

Hittad dessa fina bilder, och vill visa er dem.
Hemmet tillhör en dansk smyckesdesigner vid namn Julie Wettergren.








Foto: Martin Sølyst/Erik Bjørn & Ko


Den lilla barnträdgårdsmöbeln är ju bara hur fin som helst, en sådan vill jag ha!

Nu är det nog dags att väcka familjen, Liseberg väntar.
Jag har lovat Lillan att vi skall åka Floom Ride! Vet inte om det var så smart,
 men hon såg sin syster åka den här om dagen, och har tjatat om det sedan dess,
så det känns som om jag måste hålla vad jag lovat...


Kram kram
.
.
.

1 kommentar:

På vår gata sa...

Vackert hem!

Önskar dig en fortsatt fin vistelse i Gbg.

Kram Daniela

Related Posts with Thumbnails