20 mars 2012

Kul med shabby chic

.
.
Ja, ha, så har denna dag passerat och det är bara att krypa ned i den sköna sängen kvar.
Jösses vad det har blåst idag, kändes faktiskt lite läskigt av och till. Vi har ett par riktigt stora björkar och tallar på tomten och med tanke på att flaggstången nästan fick en 90 gradig vinkel, var jag lite orolig, att jag skulle få en gigantisk tall i knät där jag satt och jobbade. Men alla träd står kvar och vinden ha mojnat, det blir nog en fin dag i morgon!




Jag har den sista tiden fotat några fina "shabby chic hem" och jag skulle vilja visa er de bilderna, men kan liksom inte det... (Ni får bara se dessa som inte skall säljas). Det är inte min stil på inredning, men jag tycker att det är otroligt kul att fotografera det. På onsdag skall jag fota något heeelt annat, något riktigt färggrant, det blir kul och en riktig utmaning!

Nu har jag fotat och fotat en massa och får verkligen hoppas att jag får mina reportage sålda.
 Jag skall ta tag i det vilken dag som helst.


Kram
.
.
.


3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
På vår udde! sa...

Jag vill helst inte censurera kommentarsfältet här i bloggen, men jag vill heller inte att någon som läser här skall bli ledsen, så av den anledningen tog jag bort kommentaren som fanns här innan. Alla gillar olika stil, vilket det också stod, men jag tycker inte om tonen i inlägget vilket innebär att det nu finns i papperskorgen.

Vänligen
Helena

LIFE by TESS sa...

Så ljust och fint det ser ut!

Hoppas du får bilderna sålda!

Related Posts with Thumbnails