4 augusti 2012

Nu har jag också hittat dit...




Jaha, som vanligt är jag inte först i kommunen men nu finns jag också där, och jag tror att jag är fast... Instagram, känns väldigt nytt och väldigt kul!




Denna bild var mitt första testbidrag på Instagram.


Lillan och jag besökte för första gången surdegsbagaren med stenugn i Västerås. Himla mysigt ställe måste jag säga och my Good vilket gott bröd. Nu har jag bunkrat, aldrig mer torra trista bröd från ICA. 


En kompis till mig är en fena på surdegsbröd och på sin blogg Marlénes Godbitar  delar hon frikostigt med sig av bilder, recept, tips och annat mumsigt. Besök henne där får ni se!


Hur som helst så kan ni nu alltså from igår följa mig på Instagram,
 där jag heter uddenhelena kort och gott.


Kram

Helena



5 kommentarer:

evalevabo sa...

Ojoj det var längesen jag var inne på din sida. Flera månader sedan. Härliga bilder om alltid. Och vilken sexig pingla smal som sjutton i vita byxor. Modell kropp va!
Ha det fint.

Kina sa...

Har läst din blogg ett tag, den är himla mysig att hälsa på i :) En liten fråga hur får du över instagrambilden till bloggen??

Kram Kina

Marléne sa...

Kram till dig fina Helena!!!

Linruz sa...

Ja visst är Istagram ett riktigt trevligt litet forum. Varmt välkommen dit.
Kram kram
Lina

Kicki i Åre sa...

Kul att du är på Instagram !
Har börjat följa dig nu :)

Kram kram

Related Posts with Thumbnails