5 december 2009

Tonårsrum

.....
...
Ibland, eller är det kanske ofta, känns det som att det är bättre att göra saker själv än att tjata. Dessutom får man det på "sitt" vis om man gör det själv!
När man för 10:e gången sagt till 14 åringen att det känns tråkigt att hennes rum ser ut som en soptipp (jag lade ned typ gaaanska mycket tid, arbete och pengar på hennes rum förra våren...),
och inget händer,
jo, förlåt mig pappers och klädhögarna flyttades ju naturligtvis runt lite...
Känns det som att man enklast tar sig an problemet själv!
.....
.......
..
Så här fint var det under alla grejor!
Tänkte att det är bäst att dokumentera det, för snart ser det väl lika dant ut igen!
....
....

3 kommentarer:

♥ Affi ♥ sa...

Ja det där känner jag igen ;-)
Min 12-åring är världens slarvmaja! Tack och lov att inte båda mina barn är likadana. 14-åriga sonen är riktigt ordentlig, just nu i alla fall...
Kram

Milla sa...

Hahaha, känner så väl igen mig. Min dotter får faktiskt ha sin "soptipp" ifred. Resulterar i att hon högljudt suckande efter en vecka (!!!!) tar beslutet om att röja upp. Med klagande om att "du hjälper mig aldrig att städa".
Kan bara svara "dito". Kram Milla:D

Anonym sa...

Haha! Ja, fram med kameran bara när det ser ut så där ;) Jag tycker om dina fotografier och återkommer gärna hit! Ha en fin söndag!

Related Posts with Thumbnails