16 mars 2010

Mer feber och skön inredning

.
.
Hej på Er denna soliga tisdag!
.
För vår del spelar vädret mindre roll idag, eftersom det blir ytterligare en innedag med feber och envis förkylning. Lillan är så täppt så täppt och hur besvärligt är inte det när man är pumsig och vill suga på tummen...
.
.

.
Lite fina bilder piggar upp! Fint bord, med stilleben av minnessaker, skulle jag gärna ha vid ett passande ställe i huset! Två problem, inget bra ställe finns här hemma och jag är nog inte tillräckligt mycket estet för att få till det riktigt snyggt...
.
.
..
Kolla tavlorna på bebisen! Guuud så fina!
.
.
..
Så svalt och snyggt! Tavlan kan man ju nästan måla själv. Vi har en jättestor tavla, som är ful, funderar på att helt sonika målaöver den själv...
.
.
..
Fint och praktiskt med hyllor på väggen i barnrum.
Korgarna under är verkligen pricken över i!

.
.
.

Bilder från Leibowitz och McLachlan

.
Tänk om man hade så här fin ordning i badrummet och inte en massa halvtomma tandkrämstuber och kladdiga shampoflaskor...
.

Ha en toppen, solig dag!
.
.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!Stackars söta Lillan hoppas hon blir frisk snart igen!Fint hem du visar upp...själv målar jag åkså tavlor..kommer du ihåg fotot jag mailade dig?Den lila tavlan har jag gjord efter jag sydde kuddarna!Brukar altid måla en tavla till collectionen så det passar bra ihop!!!Du är så duktigt kan säkert göra det åkså ;)!!kram från nästan värma Rom , Anna

chatarina sa...

Hej! Vilka fina bilder du visar!!Ja, tänk om man hade en sådan ordning i badrummet:) kommer väl aldrig att hända..
kram

MITT VITA HUS sa...

Åh lilla gumman då, ja mna lider själv när de smår är så täppta det är så man vill andas själv åt dom! Krya på dig kram komer här:) Tack för fina inspirations bilder:) Kram Mia <3

Linruz sa...

Inte kul med snoriga och täppta näsor.Man känner sig så hjälplös när man inte kan hjälpa till.
Hoppas verkligen hon piggnar till snart.

Ser fram emot att se resultatet sedan.
Ha nu en fin solig em. Kram Lina

På vår udde! sa...

Anna: Vad duktig du är! Jag skall också prova! Rom är väl underbart på våren, har jag förstått!

Chatarina: Tack! Kommer aldrig att hända här heller...

Mia: Tack! Sänder vidare kramen till den lilla som ligger och sover i mitt knä!

Lina: Vi sitter visst i samma båt du och jag med sjuka barn! Hoppas din gosse också tillfrisknar snart!De stora sakerna är på plats, saknas lite fix...


Tack alla rara för era krya på dig hälsningar till Lillan!

Gro sa...

Stakkar liten - det er ikke greit å være liten og syk. Og ikke er det så greit å være mamma heller når man ikke vet hva godt man skal gjøre. Håper hun blir bedre snart!

Kjempe fine bilder du viser. Skulle ønske jeg kunne ha noe på bordet i det hele tatt.... Små fingre som klør og vil plukke på det meste setter en stopper for det.... Men det går jo over :)

Ha en fin kveld!

Gabriella sa...

Underbara bilder du hittar och delar med dig av!
Krya på den lilla tösen!

Kram, Bella

Therese Turesson sa...

Lika fina bilder till inspiration som vanligt! Riktigt härlig header har du ju också nu! :)

lugna gatan sa...

Hej! Ahh härliga bilder!! Fick sommar känsla. Din bild till header var skitsnygg! Stilren och effektfull.

Kram Jeanette

På vår udde! sa...

Fire barn...: Ja vi får verkligen hoppas attt lillan mår bättre imorgon! Inte mycket saker på borden här heller...

Bella: Tack! Kul att du gillar!

Therese: Tack! Det var länge sedan förresten! Bilderna är jättefina tycker jag!

Jeanette: Tack! Jag är nöjd med headern, tycker att bilden lev fin! Försökte fota hela buketten men fick inte till det som jagville! EN blomma "did the job"!

Ocean showroom sa...

Jag säger detsamma guuud så fina bilder på bebisen. Jag vill också få upp bra foton på väggen!! Hoppas att Tildis mår bättre! Kram Alexandra

Min plats i solen sa...

Stackars liten! Hoppas att hon mår bättre idag? :)
Jättefina bilder som alltid i ditt inlägg. :)Man blir alltid lika glad och inspirerad. :)
Hoppas att ni får en mysig dag idag trots förkylningar. Kram Lotta

På vår udde! sa...

Alexandra: Måste också fixa lite bilder på väggarna!

Lotta: Tack, kul att kunna glädja någon!

Kram på er!

Related Posts with Thumbnails