4 november 2010

Lite nytt

.
.
God morgon!

Jag fortsätter att fixa lite här hemma. Handlade några små detaljer igår,
och fortsätter leta efter några andra!
Om ni vill se kommer de här!




Trevlig postförvaring hittade jag i denna plåtlåda! Hata högen med post som annars alltid ligger på bänken! Har förresten en helt ok klocka som jag tror att jag skall ta och spraya svart...




Tips på stora svarta enkla, utan krusiduller, speglar mottages tacksamt!




Liten enkel svartmålad plåtskylt fick följa med hem, passar på toadörren!

Ha en toppendag!
.
.
.

9 kommentarer:

Stina sa...

Det kommer att bli jättebra med de saker du kommer att skaffa. Jag gillar det där med att du fixar till saker du redan har. Så'n är jag också och det är så spännande och se hur de blir efter en omgång.;-) Stina

MM sa...

Så maken har fått ge med sig ang tavlan nu? ;)

En spegel som jag tittat på är Ikeas Hemnes, rejäl, men ändå stilren, finns svart.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10121252

Ha en trevlig kväll,
Kram,
M

Tindy sa...

Hejsan=)
var har du köpt toalett skylten?!
Kolla även med speglar från House Doctor.. :)
Kram:)

sussi sa...

Kanon fina saker du har köpt Kram Sussi.

Anonym sa...

kanonfin postlåda! hemma hos oss samlas alltid högarna med post på vår skänk i köket. Otroligt tråkigt. Just en sådan här låda skulle sitta fint hos oss också. Har tyvärr aldrig sett den i vår stad. Vill du berätta var du hittade den?
Trevlig helg//Pernilla

Johanna sa...

Ikeas är väl den som är enklast (Hemnes)
Jag gillar House doctors också.

På vår udde! sa...

MM: Japp, tavlan är förpassad till en tillvaro i ovisshet...

Toalettskylten och postlådan har jag köpt i en butik här i stan som heter Affair. Ikeas Hemnes verkar vara ett vettigt allternativ till snygg svart spgel! Tack för tipsen och kram till er alla!

Helena

Anonym sa...

Jag köpte en svart stor spegel på Mio, finns inte i deras katalog men på varuhuset.
Jag valde mellan den och IKEAs.
Lycka till med letandet !

Kram Kicki i Åre

Ica sa...

Jag köpte en ram på IKEA: Ribba. I svart. Lämnade in till en glasmästare som skar till och monterade en spegel i den. Precis som jag ville ha det och faktiskt ett ganska billigt alternativ :-).
Här är min toalett där spegeln hänger...
http://www.styleroom.se/album/1016
vet att Ribba finns i alla fall i minst en större storlek.
Kram Ulrica

Related Posts with Thumbnails