27 december 2010

Slalomdebut

.
.
Halloj, halloj!

Ja, den här veckan blir det nog mest bara inlägg från underställens och långkalsongernas förlovade land! Det mobila bredbandet är inte så vansinnigt snabbt, och jag med min brist på tålamod, orkar inte surfa runt och leta bilder om det inte går ultrasnabbt!
Dessutom är jag ju här på semester!

Precis lagom kallt är det just nu, och lite sparkåkning på kvällskvisten passade perfekt. Ända tills Lillan satt där fram, och jag körde på en sten, och ja ni kan ju förstå hur det hela slutade...
Dock klarade vi oss utan blodspill!





Dagen har tillbringats i backen, och Lillan har gjort debut på slalomskidor, typ världens minsta!
Lite gråt och tandagnissel var det väl, men inte berodde det på klämmande pjäxor, kalla fingrar eller något annat man kunde förvänta sig. Nej, missnöjet bottnade i att det inte gick tillräckligt fort, att hon inte fick åka stora sittliften på en gång, samt att vi faktiskt fick lov att bryta för lunch när mammas tår var bortdomnade och stelfrusna! Vad skall det bli av den lilla damen?

Nu blir det en skön bastu med hårinpackning från Salong Johnas 
(jag skall ju sköta mitt hår, remember?) !

.
.
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser härligt ut. Skönt att ni kom fram helskinnade. Ha nu ett bra slut på 2010 och ett riktigt gott nytt 2011. Vi ses nästa år...
Kram
"PL"

Related Posts with Thumbnails