17 december 2010

Hunky Dory Spring 2011

.
.
Late Hello!

Den riktiga julstämningen har inte riktigt infunnit sig här hemma ännu. Saknas något! Jag har i år valt bort godistillverkning, saffransbak, sillinläggning och lite annat som jag känner att jag inte riktigt hinner med. Det kan vara en av anledningarna till att julfeelingen uteblivit. Bestämde mig idag föra att nu skall julen banne mig in!

Ut i skogen drog vi idag, Lillan, hunden och jag, och hem kom vi med härligt doftande granris! Lite röda sidenband, julklappsshopping i morgon och så tänke jag att de röda keramiktomtarna skall få flytta in till helgen. Dessa små "åtgärder" borde vara riktiga "julstämningshöjare" tycker ni inte?

Visar i morgon vad jag gjort av granriset, men eftersom jag inledde detta inlägg med att berätta att jag saknar julstämning, kan jag ju följa den tråden, och visa Hunky Dorys supersöta toppar inför våren 2011! 







Detta är bara ett litet urval, fanns sååå mycket mer!
Klicka här för att se hela kollektionen!

Natti, natti eller god morgon, kanske, beror på hur man ser på det...

.
.

1 kommentar:

Room of karma sa...

ÅÅÅÅ har underbara Hunky dory släppt sin vår kollektion.
Tack för tipset!
Ha en fin dag!
kram CC

Related Posts with Thumbnails