31 december 2010

Från mig till Er

.
.
Tusen tack till alla Er som under året förgyllt
mitt bloggande med Era besök rara kommentarer och fina mail!

2010 har varit ett härligt år och jag hoppas att 2011 fortsätter i samma spår!

Med det nya året kommer fler möjligheter och nya utmaningar!
 För vår del innebär det bland annat att skapa oss en ny vardag med nya rutiner
 och en yrkesarbetande mamma. Förhoppningsvis sätter vi också i maj månad
spaden i jorden på en fjälltopp i Lofsdalen!

Bugar, bockar och tackar ännu en gång för att ni tar Er tid att besöka mig här på bloggen.
 Jag önskar Er allt gott och att vi allesammans får fortsätta att vara
friska och starka även kommande år!




LOVE
..
.
,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år till dig och familjen! Har inte kommenterat förut, men kollar din blogg dagligen är i Chicagotrakten i USA. Tycker om dina bilder och inlägg i allmänhet! Keep up the good work!
Tiina

Dr Molly sa...

Gott nytt år och tack för en fin blogg!!! Kramar

Anonym sa...

Hei! Godt nyttår til deg og dine, også! Jeg er ikke flink til å legge igjen kommentarer, men synes du har en toppen blogg. Gleder meg til nye innlegg!! Du tar fine bilder og skriver utrolig bra!! Fortsett slik! Stor klem fra Siv

Gabriella sa...

Gott nytt år till dig också!

Kommer fortsätta att kika in till dig, kanske bli lite bättre på att kommentera bara? ;-)

Njut och ha det gott!

Kram, Bella

Thelma Louise sa...

Godt nytt år.:-)

Birgitta sa...

God fortsättning till dig!

Related Posts with Thumbnails