23 mars 2011

Liten rapport från Udden

.
.
Hej på Er

Hänger fortfarande här hemma med en liten förkyld snorpa.
Som ni säkert vet pågår badrumsrenoveringen för fullt just nu och OMG vad stökigt och smutsigt det blir överallt!! Behöver jag säga att det hade varit lämpligt att vara på jobbet (eller kvar i Lofsdalen kanske!) just under detta skede av renoveringen.

Igår sken solen och vindarna var lite vårvarma, Lillan sov några timmar på eftermiddagen och jag lapade sol en stund på framsidan. Jag vet att bilden är urlöjlig, men vad tusan, jag bjuder på det!




Tunikan på bilden kommer från ChillNorway, mitt favvomärke!
Det var länge sedan jag var i Oslo nu, där jag handlade mina "Chillisar", innan de gick att få tag på här hemma. Sedan årsskiftet finns de hos Tullhuset här i Västerås, dit jag förövrigt är bjuden på mingel och förhandsvisning av Maria Montasamis väskor, armband och hundkoppel ikväll. Dessvärre kan jag inte gå, så trist, skulle verkligen vara kul med en stunds
 lyx och flärd i den harmoniska fina butiken!




Som ni kan se är hemmet för närvarande inte någon mysig plats att befinna sig på...
Men snart är allt klart och åhh vad skönt det skall bli när badrummet är klart
och hela huset är tokstädat!!!




Önskar Er en fin onsdag och vill bara berätta att till sommaren har vi några
 riktigt spännande saker på gång
här ute på Udden...

KRAM
.
.
.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig jobbigt med renovering säger en som vet vad hon talar om :-)
Du får gärna överlåta din inbjudan till mig om du skulle vilja *blink blink blink* Jag är supernyfiken på hennes väskor och Tullhuset är ju förövrigt ett guldkorn här i stan.

Hälsningar Catharina

Anonym sa...

Hej!
Snygg som sjutton är du:

Kram Camilla

Stina sa...

Det var väl ingen löjlig bild. Hur fin som helst ju.;-) Kram Stina

Anonym sa...

Snygg och fräsch som vanligt! Avundas dig inte ditt byggdamm!!!! Men vad härligt när allt är klart.
Ha en fortsatt bra dag

Anonym sa...

Säg inte så, du är snygg och fräsch. Snygga solisar! Här är 8+ grader men ändå så himla iskallt i vinden. Riktig värme, NU tack!

Kram/Greta

På vår gata sa...

Vad fin du är!

Det ska bli roligt att få se badrummet när det är klart.

Kram Daniela

Anonym sa...

Hej Snygging!
Har mejlat dig angående fredag på FB.
Kram Marléne

Related Posts with Thumbnails