11 augusti 2011

Inspiration till vårt fjällhus

.
.
Tiden flyger iväg och jag insåg just att det var länge sedan jag hade tid att surfa runt bland inredningsmagasinens nätsidor. Boligmagasinet hade jag full koll på tidigare, men som sagt, nu var det ett bra tag sedan jag kollade där. Hittade i alla fall detta hem, som jag gillar!




Jag gillar uppstoppade djur, av någon outgrundlig anledning...
Någon sådan liten rackare (men kanske inte antiloper direkt) kommer det med all sannolikhet att bli i fjällstugan!




Härligt ljusinsläpp och kikaren verkar bekant...




Maffigt bord och tolix, kan absolut bli aktuellt för
 vår lilla stuga som nu äntligen är på gång!




Snygg dörr!




Det är sååå fint med långa svepande gardiner i sovrum,
det blir så ombonat och elegant på samma vis.




Med den utsikten kan man nog säga att vi ligger i lä...




Svart kommer vår fjällstuga också att bli,
 men inte med vita fönsterfoder utan de kommer att vara svarta de med,
 i den mån det blir några fönsterfoder alls!


Önskar Er en finfin dag!
.
.
.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails