28 september 2009

En vacker ring

hjfdlksa
hja
Jag är inte så bra på nätshopping, eller snarare, har inte så stor erfarenhet av det!
Kursliteratur, under studietiden på högskolan, är nog det enda jag handlat via nätet när jag tänker efter...
Nu kanske det blir ändring på det eftersom jag idag har provat på en liten beställning!
ldöJFÖLK
HJKkö
Foto: Jenny från "Jennys perspektiv"
hjdksjk
hjkjl
"Jennys perspektiv" visade fina smycken, och jag har beställt den här ringen, som jag tycker är jättesöt!
MarMalade heter butiken som finns i Malmö, men som även har en webshop!
hjksJK
HJk H

5 kommentarer:

Søstrene Andersen sa...

Oi!!
Den var fiiin!!:)

Kristin sa...

Hei på deg! Tusen takk for kjempekoselig kommentar å bloggen min:-) Jeg skal lenke til deg i morgen!!!! Har blitt følger av bloggen din nå:-) Stor klem Kristin

Lisa sa...

Superfin! Den vill jag också ha!

kram

Evas Bloppis sa...

Fin ring du köpt ,Vilken liten sötnos i badet

Kram Ewa

Anonym sa...

Den var jättesöt..Kram Milla

Related Posts with Thumbnails