22 september 2009

Lyx och flärd

lsdfl
jklDSJKL
Tiden är mogen för att föra in lite lyx och flärd i På vår udde!
Det blir (som de flesta redan vet) ett Gotlandsbröllop för oss att besöka nästa sommar!
Philia och hennes H skall knyta band, medan jag själv fortsätter att vänta på ett frieri... :)
Så länge får jag drömma om vackra klänningar!
fDKLLÖ
JKLlö DAÖLKSJ
JKlkl
Spanska Pronovias har fantastiska kreationer och vackra modeller, ett tips till dig Philia!
Själv är jag sugen på en liten klänning i någon vacker färg med matchande skor och väska!
klsdjlk
jkSJKLö jkLK
LKJKÖ
Lite solbränna och den här klänningen skulle sitta som en smäck! Toppa det med dessa fabulösa skor från Christian Louboutin, en liten kuvertväska i samma färg och succén är given!
klsaJLKÖ
JKLlkö JKLlkö
KLlkö

3 kommentarer:

Philia sa...

Du kommer säkert att bli "FAB" på mitt bröllop raring!!! Tänker lite Samantha i SATC när jag ser den rosa kombon framför mig... Raffigt!!!

Måste ses SNART!!!!
KRAM FRÅN P

Anonym sa...

Hej vännen..har bytt adress Kram Milla:D

Livet de la crème sa...

Shit vad jag skulle behöva lite flärd i mitt för närvarande snoriga hemmaliv i tofflor och solkiga mysbyxor ;) Gillar den rosa outfiten!

Related Posts with Thumbnails