5 september 2009

Ständiga idéer

adöjlka
kjlöFJLK
Jag kommer ofta på att jag vill ha en möbel som naturligtvis inte går att finna i en vanlig möbelaffär!
Jag kan ligga på natten och planera i timmar hur jag skall bygga den själv! Det är enkla konstruktioner, lite såga, lite skruva och sedan lite måla och voila så är saken biff!!!
kldfsLKFl
jklfDJKLF
(Problemet är bara att jag aldrig genomför mina projekt...)
mgkllk
gkklaåp
gakölagkläa
jkGJKJKg
Köksbord till det nya huset är ett sådant projekt!
Jag har en tanke om att jag skall bygga ett stort rustikt bord, av gamla plankor som mött tidens tand, och sedan måla det högblankt svart!
Nu råkade jag hitta en bild på ett liknande bord, så jag kan ju köpa det på Slettvoll om jag vill!
owerj
dkfjkl
Men visst vore det kul att ha ritat och byggt det själv...
glkaglkaj
klajgkaö
Related Posts with Thumbnails