10 september 2009

Höstgarderoben

klaglö
klKL
Det var lääänge sedan jag köpte något på H&M!
Köpte så många toppar där i min ungdom, som var snygga tills jag hade tvättat dem, så jag tröttnade för ett antal år sedan!
Dessutom hade de så otrevlig personal i vår stad, jag blev bara på dåligt humör av att gå dit!
Nu när det vankas husbygge = pengarullning, får man krypa till korset, och rätta mun efter matsäcken...
AGHAGÖ
lÖLKJl KLLö
kFLJKLF
Så höstjackan kommer från ovan nämnda ställe, och jag tycker att den är riktigt snygg!
Tänkte att jag skall köpa fina träknappar, och byta ut de rätt trista plastknapparna, då kommer jackan att bli en hit!
klFJLK
JKfljkl

2 kommentarer:

Livet de la crème sa...

Smart att piffa till ett plagg med knappbyte, kommer att göra susen!

Anonym sa...

Bra när man kan fixa till dem själv..Milla:)

Related Posts with Thumbnails