20 juni 2010

Mer badväder tack!

.
.
Ett par dagar med vackert badväder ger mersmak, nu vill vi ha mer sommar och mer solbad! "Liten Skrutta" älskar att bada och har legat i vattnet nästan utan uppehåll när vi varit iväg och badat!




Den söta baddräkten har mormor och morfar köpt i Thailand!




Utomhusbadet med sina barnvänliga "pölar" funkar jättebra, innan värmen har stigit i sjön så att det går att bada där! Det är väl inte världens mysigaste ställe, men Lillan älskar det! Så snart Mälaren är badbar kommer vi att hänga vid den lilla stranden här ute på Udden, eller hos svärfar. Mycket mysigare!


Måste bara få berätta att idag stannade vågen på 65.5 kg!!! Minus 4,3 kg på 5 veckor, och jag lovar jag späker mig verkligen inte!!! Mumsar ibland hejdlöst av sådant som jag älskar, ostar, mörk choklad, Fetaost, Mozarella, gräddiga såser och massor med gott, ofta grillat, kött!



Ha en skön söndag!
Kram

.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Supersöt liten tjej i badet, härliga sommarbilder!
// Helena

Anonym sa...

Hejsan!
Grattis till nya vikten, visst känner man sig nöjd
Men nu räcker det väl till din längd, har för mig att du var ganska lång?
Eller vad tycker du själv, och visst var det lättare att gå ner med hjälp av lite motion?
Kram en vän av din blogg!!

signerat 71 sa...

Hej,
Vilka underbara bilder!!!
Så duktig du är vad gäller vikten - bra kämpat!
Kram J

Related Posts with Thumbnails