23 augusti 2009

Vid vägs ände...



Vill tacka alla som läst min blogg den här sommaren!
Det har varit en superrolig tid!
Nu är snart hösten här och jag känner att jag inte har så mycket spännande att erbjuda,
"På vår udde" har gjort sitt!
kl
löä
äll
kljkl
Planeringen av vårt hus i fjällen är i full gång, och min tanke är att jag längre fram, när stilen i huset är mer bestämd och bygget har påbörjats, kommer att starta en ny blogg som kanske kan intressera någon!ölä'ölä'
öläklöä
löä

op

lkääJag kommer att fortsätta följa många av era fina bloggar och inspireras av god smak och kreativitet!

Tack för mig och ha en toppenhöst!

På återseende!

jkhj

jkljk

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå! Jag som precis hittat hit. Har sutttit hela helgen och bara sugit in alla fina bilder. Lycklig över att hittat denna underbara blogg. Tove

Livet de la crème sa...

Kommer att sakna dig. Snyft! Lova att återkomma när fjällstugan är på G.

Kram Ida

Philia sa...

Men vilken tur för mig i allafall att vi är vänner så att jag kan bli uppdaterad om era stugplaner, träffa Dig och Tildis och diskutera barn, inredning, kläder och annat superviktigt;) ändå!!! Annars hade jag fått jätteabstinens... Din blogg som var så himla fin!

Vi ses snart!

KRAM!!!

Related Posts with Thumbnails