27 augusti 2009

Det perfekta köket

glklöa
flödö
Har tittat på en massa olika lösningar för köket i fjällen!


Jag ville ha det lite så där "restaurantigt" från början, ni vet mycket rostfritt och inga direkta "köksskåp".
lködös
påpoi
löäöl
klälk
Efter ett tag ändrade jag mig och ville ha det modernt, vitt, bara lådor utan handtag, inga överskåp osv.



Men nu tror jag faktiskt att jag har hittat rätt!


Ett vitbetsat furukök från Marbodal, Sushi heter det och är designat av Gunilla Allard!
äsläs

öläöä
Föll direkt för det svala, stilrena köket, som är som gjort för oss! Vi skall ha precis sådana väggar som det är på bilden, riktigt bred stående panel, som är struken med vit färg en gång!
ODFSI
DPSKPS apr öesuiåqr
Dessutom kommer det att vara precis en sådan vägg med snedtak och typ 5 m takhöjd!
pOT
Fönstrets placering på den andra väggen stämmer precis överens med våra ritningar!

kljk

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, vad kul när allt blir precis så där rätt. Kommer att bli ursnyggt, spännande att se resultatet.
Milla:)

Anonym sa...

Snyggt som attan, Gunilla Allard kan sin sak! Det kommer att bli ett drömkök!
:-)
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

På vår udde! sa...

Börjar tvivla...
Är köket på bilden Sushi från Marbodal?
När man Googlar på det och kollar Marbodals hemsida hittar man bara ett annat kök med lådor!
Det står under bilden, att köket kommer att släppas under hösten, det kanske inte finns på marknaden ännu???
Eller, har tidningen med bilden, satt in fel kök till sin text?
Någon som vet?

Related Posts with Thumbnails