28 december 2009

Nu blåser det nya vindar

...
...
Jakten på bilder att rama in och hänga på väggarna har börjat! Det blir ju naturligtvis inga dyrbara konstverk utan mer trevliga bilder och dylikt som jag springer på. En del av mina egna foton kommer också att framkallas och placeras bakom glas och ram!
........
Får se hur länge älsklingen låter mig hållas, hans åsikt om tavelväväggar var "Usch, det ser jätterörigt ut...!". Jag har nyss beställt mitt livs andra "sak" på nätet!
..........
.......
Postern kan beställas här
.........
...........
Den tror jag kan passa på ett ställe i sovrummet! Älsklingen får väl spader! Senare i veckan blir det utflykt till Storstaden! Närmare bestämt Svenskt Tenn skall jag besöka. Lite nya tyger till kuddar står på inköpslistan, det är alltid ett bra första drag om man vill förändra!
.....
........

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails