17 mars 2010

Dagens dos av inspiration

.
.
Idag skall jag damma av mina sövningskunskaper och hoppa in en kväll på jobbet! Tycker att det är kul att gästspela där då och då, dessutom är det bra att inte tappa alltför mycket kompetens, vilket är ofrånkommligt när man är borta så här länge.
.
Lillan är fortfarande sjuk och feberrosig, men det går åt rätt håll i alla fall!
Hon tackar för alla "krya på dig" hälsningar :)
.
...
.
Jag har verkligen inte kommit långt med Sessans rum, det behöver lite fix, Det är fint det som är där men lite tomt! Skall upp lite hyllor på väggarna, lite krokar och sådant! Dessa fina krokar finns hos Bombay Duck!
.
.
.
.
De här färgglada bokstäverna skulle vara så fina i Sessans rum!
Finns hos Broarne!
.
. .
.
Inspirerande gulligt rum från Allt i hemmet!
.
.
..
.

5 kommentarer:

Linruz sa...

Skönt att hon är piggare.

Roligt att gästspela lite på jobbet. Bra att inte komma ifrån rutinerna helt vilket är lätt när man är hemma och mammaledig.

Lycka till nu i kväll. Kram kram Lina

Vitt för själen sa...

Det där barnrummet är ifrån en familj i vår kommun :)
Superduperfint..
Ha det gott/Sophia

Anonym sa...

Nice att träffa dig igen... Inspirerande bilder, som vanligt.
Snart dags för "fototräff" med PL?
Må så gott.....
(26:e?)
"The Pencil"

Ocean showroom sa...

Herlige kroker og bokstaver!
Godt lille prinsessen er på bedringens vei:)
Ha en fin kveld!
Klem, Lene

På vår udde! sa...

Lina: Det flöt på bra på jobbet, kul att träffa lite kollegor! Rutinerna kommer tillbaka till en ganska snabbt märker jag!

Sophia: Ja, ha där ser man! Jättefint!

PL eller The Pencil: Kul att se er allesamman! 26:e cant make it! Fototräff skall vi väl kunna dra ihop!

Lene: Tack! Hoppas vi kan vara ut en stund imorgon, problemet är bara att jag börjar känna mig hängig! Smittad av en liten bacill tror jag...

Kram och natti natti!

Related Posts with Thumbnails