25 maj 2011

Nya koppar

.
.
Hej på Er!


Nu var det länge sedan, men jag har bara haft så vansinnigt mycket att göra de senaste dagarna. Det mesta av mycket trevlig karaktär, tack och lov!

Här hemma är nu allt skinande rent och alla saker står på sin rätta plats. Det är bara så otroligt skönt så man tror inte att det är sant!!! Badrummet är nästan klart. Idag kom glasmästaren för att hämta fönstret som skall få nytt klarglas istället för det fula "bubbliga" badrumsfönsterglaset. Sedan skall en balk i taket betsas innan allt är helt klart, och då skall ni förstås få se bilder!





Lite shopping har det blivit på sista tiden, och bland annat har jag hittat dessa superfina koppar,
 som nu skall få ersätta den helt makalöst fula samling av diverse koppar vi samlat på oss genom åren.

 Dessa handgjorda fina vita koppar hittade jag hos bästa Atelje Fåtöljen på Skultunavägen i Västerås. Otroligt goda att dricka kaffe ur och prislappen passar mig perfekt, 129 kr styck. Jag har länge velat ha handgjorda koppar men har inte haft lust att köpa några för flera hundra kronor styck. Två stycken fick följa med hem, men vi får se om samlingen kanske ökar på sig redan nu i veckan eftersom jag fyller år idag och har önskat mig några...

Nu bär det av till jobbet, där jag skall tillbringa min 39:e födelsedag!


Kram kram
.
.
.

17 kommentarer:

Eva sa...

GRATTIS på födelsedagen!

Hoppas det blir en lagom ansträngande dag på jobbet så att du orkar fira lite också.

Isa sa...

Grattis!

Madame Edith sa...

Grattis på din födelsedag!

Kram/M

Camillasnyahem.se sa...

Grattis! :)

Tulipa sa...

Grattis!!

Hoppas du får en härlig dag!

Väldigt fina koppar!

Kram Mariette

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Mycket fina koppar!

Ser fram emot att få se hur badrummet blev.

Ha en trevlig födelsedag!

//Carina

Milla sa...

GRATTIS på födelsedagen!!
Kram Milla

Anonym sa...

ett stort grattis på din födelsedag!

och fin-fina koppar. jag är galen i koppar... ;)

kram på dig.

/Anna-Malin

(problem att kommentera, därför provar jag som anonym:

Anonym sa...

Grattis på födesedagen gumman!!! Tänk vad konstigt, att vi blir ju verkligen bara fräschare och fräschare med åren inte sant???;)

Nej, inte var det länge sen vi "gjorde Pelikas" känns det som. Kul att ni ska till Korfu igen, fast då på lite andra "premisser" kanske (ingen galen tjutande åsna utanför fönstret, ingen liten sur grekisk värd, inga horder med beundrare, ingen dans på disken och ingen dusch i toaletten, I presume:)

Önskar dig en skön dag trots jobbingen!

STOR KRAM

P

Linruz sa...

Stort grattis på din dag.
Kram Lina

Kina sa...

GRATTIS på födelsedagen. Kikar in för första gången hos dig, vilken jättefin blogg. Kopparna ser superfina ut hoppas du får fler idag. Bor också i Västerås, måste se till att besöka den där butiken...
/Kina

Anonym sa...

G*R*A*T*T*I*S*!! På födelsedagen! Jag firade oxå min nu i maj månad, och på jobbet heeela dagen! Kopparna är jättefina, vill oxå ha. Ser fram emot bilder på det nya fina badrummet, kul!

Kram/Greta

kristina - ingen vanlig dag sa...

Jättevackra koppar! Hoppas det dyker upp fler idag då. Och ett stort grattis på födelsedagen!
/Kristina

mammaxtre sa...

Stort Grattis ösnkar jag dig.

Anonym sa...

Stort Grattis på din dag!! Hoppas att du blir riktigt uppvaktad idag. Vill oxå passa på att tacka för den fina "elefantkudden" som jag köpte av dig! Den pryder verkligen sin plats här i min fåtölj. Kram Stina

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Kram Linda

Anonym sa...

Garttis. Nu vill vi ha fler roliga inlägg med foton. Inget slarv och hoppa några dagar..då tröttnar vi.
Hej

Related Posts with Thumbnails