1 maj 2010

Vår eller?

.
.
.
Godmorgon 1:a Maj!


Vaknade tidigt i morse och döm om min förvåning när jag möttes av detta vinterlandskap! Igår kväll när vi kom upp hit till Lofsdalen var det varmt och vårigt! Det har frusit på och snöat under natten, men nu börjar det att bli lite varmare igen, skönt! Vädret är lurigt i fjällen...






Snart bär det av till backen för några åk! Så otränad som jag är kan jag tänka mig att jag nöjer mig med ett par vändor, sen blir det lite pulka med lillan för min del!


Ha en finfin dag!


7 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Hi hi ja det var en inte så vårig bild det där;) Lycka till i backen...Kram M

signerat 71 sa...

Hjälp, det känns inte som vår precis... Vi har betydligt varmare och körsbärsträden blommar i Skåne. kram J

Anonym sa...

Hejsan!
Ser riktigt härligt ut oavsett väder. Önskar dig en fantastisk dag i backen. Kram
Marika

Ocean showroom sa...

Oj! Heldigvis slutt på snø for en stund siden hos oss:) Nå skal jeg ut i hagen og klippe rosene:)
Ha en fortsatt fin lørdag!
Klem, Lene

Livet de la crème sa...

Här (Riksgränsen) ligger snön också djup, 1,7 m för att vara exakt :) Flora har haft feber idag så jag har haft en innedag, hoppas på skidåkning och solsken i morgon!

Anna-Malin sa...

Hoppas er helg varit riktigt mysig!
Så härligt med skidåkning!

Här njuter vi av solen och vårvärmen... :)

Kram på dig!

Min plats i solen sa...

Ja, tänk så olika det kan vara. Där har ni snö och här nere har vi haft försommarvärme och gått utan jackor och barfota i sandalerna idag. ;)

Ha det så mysigt!
Kram Lotta

Related Posts with Thumbnails