30 maj 2010

På tu man hand

.
.
Nyss hemkommen från en romantisk weekend med min kära M!
Underbart vilsamt med prisbelönt gourumemat, goda, noga utvalda viner och mycket, mycket kärlek!  




Jag har sagt det förr och säger det igen!
Ååå vad man behöver tid för bara varandra emellanåt! Släppa alla måsten och bara få vara två vuxna kära människor!


 


Maten var helt fantastisk med de mest fantasifulla anrättningarna!

Rätter i urval från vår 7 rätters meny!

Krämig gräddfil med saltad gäddrom, kallrökt gädda & riven Anya potatis

Koncentrerade rödbetor med sagogryn i ättika, varm hasselnötsmajonnäs & krasse

Äggvita & gröna ärtor med färskost, ärtjuice & mynta

Allt närproducerat och ekologiskt i möjligaste mån!
Helt underbart!





Finaste morsdagspaketet väntade hemma efter att vi kommit hem och hämtat vår lilla prinsessa hos mormor och morfar!
Älskling du är bara helt enkelt bäst!


Kram!

.
.

5 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Åh vad härligt allt det där lät då:) Vi hade med lite egentid för varandra i går och som sagt det går itne att prioritera bort sånt utan det ska man bara ha:)

Stor kram till dig fina du:) Härlig bild du visade förresten från din födelsedag...jag har ju jobbat på förlossningen och jag vet den magiska känslan att vaa med om när någon föds men hua det är lite läskigt att vara med på snitten:/

mamma muh sa...

Och var var ni nånstans då? Lät väldigt romantiskt!!
Själv känner jag såhär; Har INTE tid att jobba imor´n, vill vara hemma o sätta upp gardiner o fixa efter renovering härhemma, Varför kan man inte bara få göra som man känner för ibland? Alltid alla dessa måsten.Suck!!
Ha en bra vecka Helena, hoppas vi ses snart!

Kram Marianne :)^^

Anonym sa...

Det lät ju bara så mysigt och gott!
Det skulle jag och maken också behöva, lite tid på tu man hand....
Ha en fin dag!
Kram Bodil.

Line fra huset på landet sa...

Det høres helt herlig ut! :)
Ja, hvor herlig det er å ha litt tid til hverandre, som kjærester også!

God klem fra Line

Anna-Malin sa...

å vad det låter härligt, mysigt och gott :)
sådan tid är så värdefull...

tusen tack för dina ord!! det var en helt fanastisk och smått overklig dag :)
som den inredningsnörd jag är känns det stort att dessa fantastiska tjejer på besök :D
det ska bli så spännande att se det i tryck!
(de gillade din fina kudde!)

stor kram
anna-malin

Related Posts with Thumbnails