2 maj 2010

Förlåt en liten vit lögn...

.
.
.
Kära bloggare, jag har en liten bekännelse såhär på söndagkvällen. Jag har skrivit att jag varit i Lofsdalen i helgen, men så är icke fallet!!!


En viss "Philia" gifter sig om en vecka, och vad gör man om det bara är en helg kvar innan bröllopet, och man ännu inte haft möhippa, och man vill att bruden inte skall kunna räkna ut att det blir fredag eller lördag sista helgen innan den stora dagen?


Jo, man berättar att man skall resa bort under helgen och för att understryka det hela fingerar man inlägg och bilder från fjällen på sin blogg! Lyckat, hon köpte det hela och trodde verkligen inte att det skulle bli någon "hippa"!


Hoppas att ni har överseende med mitt lilla "tilltag"!







Tjejmys med bastu, bubbelbad, bubbeldricka och smarrig plockmat var upplägget för kvällen!







Min svärfars strandhus var perfekt "as scene of the crimes"!





Självklart hamnade vi i det 7 gradiga vattnet efter x antal flaskor champagne!


Ikväll blir det sängen och sussa ganska snart vill jag lova...
Imorgon är en annan dag!




11 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Det är ju då man får luras ordentligt. hi hi
Det såg inte skönt ut i vattnet brrrrr....men det känns väl inte efter några bubbelglas ;)

LiseLotte

MITT VITA HUS sa...

Hi hi så kul:) ja som sagt vad gör man inte;) ha en fin vecka:) kram M

fananda sa...

Såååå kul:)

Linruz sa...

Åhhhh vad kul vännen!!!
I bland är bloggen perfekt att så täckmantlar på.
Burr ni måste nog fått i er massor av skumpa om ni badde.....fniss.
Ha en fin måndag.
kram Lina

Marianne Lande sa...

WOW! For en flott blogg du har! Deg vil jeg følge videre! Skjønne bilder!! Klem fra Norge

signerat 71 sa...

Bus, bus, bus... Det får man ha om det är möhippa på g. Måste bara säga att du har en så himla fin blogg!!! kram J

BLONDETTY sa...

Vad roligt! Klart man får luras lite ;)
Gjorde samma sak på bloggen vid en väns möhippa och det funkar ju faktiskt :)

Ni ser ut att haft en urmysig möhippa!

Ha det gott i det underbara majvädret!
Kram!
♥♥♥

Anna sa...

Mein Gott! Det strandhuset vill jag se mer av!!! Dit och fota med dig.

Hippan ser supermysig ut - precis som det ska vara!

På vår udde! sa...

LiseLotte: Tänk vad det där bubblet verkar bedövande på något vis...

Mia: Nöden har ingen lag!

Fananda: vi hade verkligen superkul!

Lina: Ja det blev en och annan flaska faktiskt... :)

Miggen: Tack! Jättekul om du vill fortsätta läsa min blogg!

Signerat 71: Bus är kul! Tack, vad kul att du gillar min blogg!

Blondetty: Bloggen är perfekt att lägga ut villospår på! Hi, hi!

Skåne Anna: Blir nog lite bilder därifrån i sommar! Svärfar har barnvänlig strand, vi har bara brygga, så vi brukar bada hos honnom på somrarna!

Tusen tack för att ni vill läsa min blogg och kommentera mina inlägg! Love you!

Anonym sa...

Hejsan. En perfekt vit lögn skulle jag vilja säga. Ser kallt men härligt ut med ett dopp. Ha det gott. Kram
//Marika//

På vår udde! sa...

Marika: Kallt var det, härligt vet jag inte, men det var deffinitivt KUL!!!

Kram kram

Related Posts with Thumbnails